Головна
Інформація
Планування науково-методичної роботи
Про Академію
Досягнення Академії
Підвищення кваліфікації
Методична діяльність
Методичні новинки
Наукова діяльність
Інновації
Регіональні освітні проекти
Участь у Міжнародних та Всеукраїнських проектах
Інформаційний Вісник
Публічна інформація
Учитель року
Українським вчителям і учням зарубіжжя
Календар знаменних дат
Корисні посилання
Зворотній зв'язок

Файловий архів
Пошук
Структура сайту


Дистанційна освіта
Вебінар
Чат (веб)
База даних
Електронна Бiблiотека
Фотоальбоми Академії
Фотоальбоми

ФотоАрхів
Анонс
Анонси Академії
Переклад оналйн
Online.ua
с на

Комунальний вищий навчальний заклад
«ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»


Інформація: останні новини
24.02.16р. Інтернет-семінар «Організаційно-методичні аспекти атестації педпрацівників у 2015/2016нр» PDF Надрукувати Надіслати електронною поштою
Розмістив Олена Пономаренко   
08.фев.2016

Питання до дискусії щодо виявлення проблем під час організації та проведення атестації керівних кадрів і педагогічних працівників «Організаційно-методичні аспекти атестації керівних кадрів і педагогічних працівників у 2015/2016 навчальному році» для спеціалістів Р(М)В(У)О, методистів Р(М)МК(Ц), відповідальних за атестацію педагогічних працівників, керівників навчальних закладів та їх заступників, який проходитиме в режимі ЧАТу 24 лютого 2016 року з 15.00 до 16.30, розміщено для завантаження повністю у розділі "Файловий архів" (підрозділі - «Заходи»).

 

Питання до дискусії

в межах Інтернет-семінару:

1. Які існують рівні атестаційних комісій для атестації педагогічних працівників і де вони створюються? На які кваліфікаційні категорії, педагогічні звання атестують педагогічних працівників різні рівні атестаційних комісій?

2. Атестаційною комісією якого рівня атестуються керівники навчальних закладів та їх заступники? Атестаційною комісією якого рівня атестуються завідувачі Р(М)МК(Ц)?

3. Які вимоги існують для проведення атестації педагогічних працівників, які викладають два і більше предметів?

4. Які атестаційні матеріали, що відображають професійну діяльність педагогічного працівника, подаються до атестаційної комісії на присвоєння педагогічного звання «учитель-методист», «викладач-методист», «вихователь-методист»?

5. Яким чином атестуються педагогічні працівники, які працюють на двох посадах?

6. Який існує порядок присвоєння кваліфікаційних категорій педагогічним працівникам при їхньому переході з посади вчителя на посаду методиста і навпаки?

7. У яких випадках педагогічні працівники атестуються без додержання послідовності в присвоєнні кваліфікаційних категорій та строку проведення позачергової атестації?

8. Які існують підстави для перенесення строку атестації? Який порядок атестації працівників, що перервали роботу на педагогічній посаді?

9. Порядок і строки розгляду апеляцій педагогічних працівників атестаційними комісіями вищого рівня.

10. Ваші запитання, які потребують відповіді.

 
< Попередня   Наступна >
Літні мовні табори

Літні мовні табори

Наша кнопка
Ви можете згадати про наш ресурс, розмістивши у себе на сайті цю кнопку: Портал Академії
Щоб це зробити, просто додайте в HTML код потрібної сторінки даний код:



МОН України 

Інститут ІТЗО 

ДВНЗ «УМО» НАПН України 

Академія інноваційного розвитку освіти 

освітній портал Педагогічна преса 

Е-Ранок 

Видавнича група «Основа» 

Інститут Передових Технологій 

Мiжнародний форум  

Образовательный онлайн-журнал 

Всеукраїнська акція «Слова допомагають» 

© 2006. КВНЗ «ХАНО». Всі права збережено.
61057 Харків, вул. Пушкінська, 24.
e-mail: kvnz.hano@gmail.com
Розробка: Grand на основі Joomla
Google+
Счетчик PR-CY.Rank
службы мониторинга серверов