Підсумки організаційно-навчального онлайн-тренінгу «Особливості роботи вчителя української мови та літератури з обдарованими учнями в умовах освітніх втрат»
23.08.2024 Комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» відповідно до програми онлайн-тренінгу «Алгоритм якісної підготовки здобувачів освіти до Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури в умовах освітніх втрат», а також у межах ХАБів «Якісна освіта» та «Професійний розвиток педагога» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини-2030», проведено організаційно-навчальний онлайн-тренінг «Особливості роботи вчителя української мови та літератури з обдарованими учнями в умовах освітніх втрат» (у форматі ZOOM-конференції).
Під час онлайн-тренінгу, який передбачав активну взаємодію модератора (методистки Центру методичної та аналітичної роботи Радченко Ю.В.) та тренерів із учасниками заходу, було розглянуто наступні актуальні питання:
- Особливості роботи з філологічно обдарованими учнями в дистанційному форматі: як діагностувати та долати освітні втрати здобувачів освіти в процесі їх підготовки до Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури.
- Аналіз олімпадних завдань з української мови та літератури ІІ, ІІІ та ІV етапів: визначення складників підготовки, які потребують посиленої уваги в процесі роботи з філологічно обдарованими учнями.
- Шляхи якісної підготовки здобувачів освіти до Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури в умовах освітніх втрат: алгоритм дій учителя та учнів (узагальнення передового педагогічного досвіду.
- Складання індивідуальних освітніх маршрутів для філологічно обдарованих дітей.
Окрім методистів-тренерів Радченко Ю.В. та Клімової С.В., у заході взяла участь заступник директора з навчально-виховної роботи, учителька української мови та літератури вищої категорії Комунального закладу «Харківський ліцей № 24 імені І.Н. Питікова Харківської міської ради» Гармашова Інна Валеріївна, яка не лише презентувала свій досвід щодо підготовки філологічно обдарованих учнів, а й запропонувала учасникам тренінгу розв’язати цікаві лінгвістичні та літературознавчі завдання, які спрямовані на засвоєння складних тем із морфології, лексикології, граматики, теорії літератури тощо. Також тренер залучила аудиторію до роботи над формуванням умінь текстуального аналізу ліричного твору за методикою Ганни Токмань (на прикладі поезії Миколи Вороного «Блакитна Панна»).
Матеріали онлайн-тренінгу надіслано учасникам на їхні електронні адреси.
У заході взяли участь 35 осіб.