Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року)

Заняття Школи керівників опорних закладів загальної середньої освіти районів, ОТГ (науково-практичний онлайн семінар)

21 жовтня 2021 року Центром організаційно – методичної роботи з керівними кадрами спільно з Центром громадянського виховання та кафедрою методики дошкільної та початкової освіти проведено заняття Школи директора опорного закладу загальної середньої освіти у форматі науково-практичного онлайн семінару за темою «Нова українська школа – від Концепції до результатів» (Про результати впровадження всеукраїнського експерименту «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової освіти»)  (у межах регіонального освітнього проєкту «Модернізація освітнього простору Харківської області в умовах децентралізації»).

Під час роботи:

– актуалізовано питання управлінської діяльності щодо організаційного та методичного супроводу впровадження нового Державного стандарту початкової освіти в опорному закладі загальної середньої освіти;

– підвищено рівень компетентності керівників опорних закладів загальної середньої освіти з питань управління освітнім процесом в умовах упровадження нових Державних стандартів початкової та базової освіти.

У межах дискусійного кола «Виклики нового 2021/2022 навчального року» вирішені такі питання: чи є опорний заклад ЗСО одним із механізмів розвитку системи загальної середньої освіти та які стратегічні сценарії подальшого розвитку опорних закладів ми маємо передбачити на основі економічних, фінансових, демографічних, екологічних інфраструктурних, соціальних, культурних, освітніх та інших особливостей розвитку територіальних громад.

У заході взяли участь 48 директорів опорних закладів загальної середньої освіти Харківської області.

Матеріали вебінару додаються:

  1. Результативна початкова освіта: проблеми, пошуки, перспективи реалізації Державного стандарту початкової освіти (Прасол І.О.).
  2. Роль територіального методичного об’єднання вчителів початкових класів у підвищенні професійної компетентності педагогів (Остапенко А.С.).
  3. Забезпечення наступності в організації освітнього процесу в умовах Нової української школи (Ротфорт Д.В.).
  4. Сучасні підходи до розвитку оцінювальної компетентності педагога в умовах Нової української школи (Гезей О.М.).
  5. Організація діяльності педагогічного колективу щодо впровадження освітніх стандартів нової української школи (Ємельяненко Т.М.).
  6. Професійний стандарт “Керівник (директор) закладу загальної середньої освіти” про управління та відповідальність за освітню діяльність (Єжелий В.М.).

Завантажити матеріали можна ТУТ.