Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року)

Адресний тематичний спецкурс «Інтеграція цифрових технологій в освітнє середовище закладу дошкільної освіти»

З 12 по 21 червня секцією інформаційних технологій в освіті було організовано навчання на тематичному спецкурсі «Інтеграція цифрових технологій в освітнє середовище закладу дошкільної освіти» працівників закладів дошкільної освіти Люботинської міської громади.

Метою спецкурсу є оновлення та розвиток професійних компетентностей працівників закладів дошкільної освіти щодо ефективного впровадження цифрових технологій в освітнє середовище закладу освіти.

 Відповідно до освітньої програми навчальні заняття спецкурсу проводилися в синхронному та асинхронному форматі. Для слухачів було проведено три заняття у онлайн-режимі (засобами застосунку Zoom). На першому онлайн-занятті проректор з навчальної роботи Лузан Л. О. ознайомила слухачів групи з можливостями комплексного та системного підвищення кваліфікації, які надає Академія. Викладач курсу Ставицький С. Б. інформував про деякі аспекти відповідального та безпечного використання педагогами цифрових технологій і сервісів. Викладач курсу Свєтлична О. С. зосередила увагу на певних особливостях створення цифрового контенту. Куратор курсу Василенко Ю. М. надала детальні інструкції щодо успішного опанування слухачами матеріалів курсу.

Після опрацювання слухачами матеріалів в асинхронному форматі ними було сформовано конкретні практичні запити, які були реалізовані викладачами на двох онлайн-заняттях.

Так, Василенко Ю. М. під час онлайн-заняття надала детальний покроковий алгоритм створення опитувань та тестів засобами Google Forms. Розглянуто основні налаштування та параметри зазначеного сервісу.

Свєтлична О. С. на навчальному занятті детально розглянула та пояснила процес записування показу слайдів та збереження презентації як відео в програмі PowerPoint. Також продемонстровано основи створення навчальної презентації в сервісі Canva.

Таким чином, було надано дійсно конкретну адресну допомогу працівникам закладів дошкільної освіти громади в їхній подальшій діяльності щодо впровадження цифрових технологій в освітній процес.