Про підсумки проведення АТСК «Практичний інтенсив: використання цифрових сервісів» для Костянтинівського ліцею Сахновщинської селищної ради
З 17 по 20 червня секцією інформаційних технологій в освіті було організовано навчання на тематичному спецкурсі «Практичний інтенсив: використання цифрових сервісів» 19 педагогічних працівників Комунального закладу «Костянтинівський ліцей» Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області.
Метою проведення спецкурсу було надання педагогам конкретної адресної допомоги з підвищення рівня їхньої цифрової компетентності, підготовка до роботи в сучасних умовах організації освітнього процесу в дистанційній формі.
Відповідно до освітньої програми навчальні заняття спецкурсу проводилися в дистанційному форматі. Особливістю адресного спецкурсу була робота за методом «перевернутого класу», під час якого презентації були опрацьовані слухачами та надані викладачами консультації за ними. Також кожна тема була детально практично пропрацьована під час онлайн-занять.
Науково-педагогічні працівники, залучені до викладання на спецкурсі, знайомили вчителів із функціонально потужними цифровими сервісами, використовуючи які в освітньому процесі, можна створювати якісне інтерактивне навчально-методичне забезпечення уроку.
Так, Василенко Ю. М. ознайомила слухачів із сервісом для створення цифрових робочих аркушів Wizer та інструментом для оцінювання Formative.
Каплун С.В. – із сервісами для створення ментальних карт Bubbl.us та Coggle.it; інтерактивних плакатів Canvastera і Genial.ly та робочих аркушів LiveWorkSheets.
Свєтлична О.С. розглянула сервіси для створення інтерактивних вправ, опитувань та анкетувань: Mentimeter та WordWall, Нетеса І.І. – платформу графічного дизайну Canva.
Під час онлайн-занять викладачі надавали детальну покрокову інструкцію щодо роботи з кожним сервісом, розглянули їх особливості, основні налаштування та функціональні можливості застосування у навчальному процесі. Слухачі мали змогу ставити питання та практично апробувати сервіси.
Слухачі під час зворотного зв’язку зазначили, що на АТСК було надано конкретну адресну допомогу педагогам щодо вдосконалення цифрової компетентності шляхом активного використання сучасних цифрових сервісів у власній освітній діяльності.