Анонси
Педагогічна майстерня вчителів хімії
15.11.2024 відбудеться п’ятий (заключний) вебсемінар за темою «Організація навчального процесу для опанування понять щодо хімічних явищ у темі “Моделюємо фізичні...
Read More
04.11.2024 / Анонси, Анонси Партнерів
Всеукраїнський конкурс «Практична медіаграмотність у НУШ. 5-7 клас» та онлайн-вебінар «Як створити медіаосвітню вправу для НУШ»
Ініціативна група «Медіанушівці» в партнерстві з Академією української преси оголошує Всеукраїнський конкурс «Практична медіаграмотність у НУШ. 5-7 клас» на кращу...
Read More
Графік навчальних тренінгів для керівників (директорів та заступників директорів) ЗЗСО «Діяльнісний підхід у загальній середній освіті в реаліях сьогодення» у листопаді 2024 року
КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» протягом листопада 2024 року організовує навчальні тренінги за програмою підвищення кваліфікації керівників (директорів та заступників директорів) ЗЗСО...
Read More
29.10.2024 / Анонси, Анонси Академії
Про проведення заходів у межах святкування Всесвітнього дня заощаджень в Україні
Лист МОН № 1/20151-24 від 29.10.2024 "Про проведення заходів у межах святкування Всесвітнього дня заощаджень в Україні"
Read More
25.10.2024 / Анонси, Анонси Партнерів
Про Всеукраїнський вебінар для вчителів біології
Згідно з листом Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти 31 жовтня і 1 листопада 2024 року для вчителів біології закладів освіти всіх...
Read More
25.10.2024 / Анонси, Анонси Партнерів
Відбудеться вебінар «Сучасний урок літератури: проблеми і перспективи»
Керівникам закладів післядипломної педагогічної освіти Шановні колеги! Повідомляємо, що 30 жовтня 2024 року о 15:00 відбудеться вебінар «Сучасний урок літератури:...
Read More
03.10.2024 / Анонси, Анонси Академії, Загальна середня освіта, Іноземні мови, Науково-методична робота
Про реалізацію проєкту «Skills and Well-being in Teacher Learning Opportunities» (SWITLO)
За підтримки Міністерства освіти і науки України Британська Рада в Україні продовжує реалізацію проєкту «Skills and Well-being in Teacher Learning...
Read More