Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації
(ІІ півріччя 2025 року)

Моніторингові дослідження
30.05.2025 / Загальнодержавні, Моніторингові дослідження

Результати ЗЗМЯПО-2024 (короткий звіт)

Українським центром оцінювання якості освіти підготовлено стислий аналітичний огляд «Коротко про навчальні досягнення випускників початкової школи в математичній, читацькій та...
Read More
16.05.2025 / Загальнодержавні, Моніторингові дослідження

Опитування вчителів щодо гейміфікації

Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти» повідомляє, що відповідно до листа Інституту педагогіки НАПН України від 15.05.2025 № 210 «Про...
Read More
16.04.2025 / Загальнодержавні, Моніторингові дослідження

Результати ЗЗМЯПО-2024

Українським центром оцінювання якості освіти оприлюднено І частина звіту про результати третього циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти (ЗЗМЯПО), що...
Read More
15.04.2024 / Загальнодержавні, Моніторингові дослідження

Опитування щодо проблеми виявлення і подолання навчальних втрат

До уваги керівників закладів загальної середньої освіти та вчителів! Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти» повідомляє, що Інститутом...
Read More
23.10.2023 / Загальнодержавні, Моніторингові дослідження

Опитування педагогічних працівників щодо вивчення потреб у вирішенні проблеми подолання освітніх втрат

Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти» повідомляє, що на виконання рішення Комітету з питань освіти, науки й інновацій...
Read More
1 2 3 5
03.06.2025 / PISA, Моніторингові дослідження, Регіональні

Результати анкетування вчителів та учнів 9 класів

Центром моніторингу якості освіти здійснено аналіз результатів анкетування вчителів та учнів 9 класів, що проводилося з 11 по 21 лютого...
Read More
26.05.2025 / ЗНО (НМТ), Моніторингові дослідження, Регіональні

Результати анкетування вчителів та учнів 11 класів

Центром моніторингу якості освіти здійснено аналіз результатів анкетування вчителів та учнів 11 класів, що проводилося з 04 по 14 березня...
Read More
25.04.2025 / Моніторингові дослідження, Регіональні

Матеріали засідання круглого столу «Основні підходи до здійснення адаптивного гнучкого планування в ЗЗСО з урахуванням виявлених навчальних втрат і розривів»

Центром моніторингу якості освіти 24.04.2025 проведено засідання круглого столу «Основні підходи до здійснення адаптивного гнучкого планування в ЗЗСО з урахуванням виявлених...
Read More
22.04.2025 / PISA, Видання Академії, Електронні видання Академії, Моніторингові дослідження, Регіональні

Нове видання

Компетентнісно орієнтований підхід до оцінювання результатів навчання учнів: приклади завдань регіональних моніторингових досліджень [Електронне видання] / І.В. Капустін, Т.М. Голтяй,...
Read More
22.04.2025 / Анонси, Анонси Академії, Моніторингові дослідження, Регіональні

Круглий стіл «Основні підходи до здійснення адаптивного гнучкого планування в ЗЗСО з урахуванням виявлених навчальних втрат і розривів»

Центром моніторингу якості освіти 24.04.2025 буде проведено засідання круглого столу «Основні підходи до здійснення адаптивного гнучкого планування в ЗЗСО з...
Read More
1 2 3 40
03.06.2025 / PISA, Моніторингові дослідження, Регіональні

Результати анкетування вчителів та учнів 9 класів

Центром моніторингу якості освіти здійснено аналіз результатів анкетування вчителів та учнів 9 класів, що проводилося з 11 по 21 лютого...
Read More
22.04.2025 / PISA, Видання Академії, Електронні видання Академії, Моніторингові дослідження, Регіональні

Нове видання

Компетентнісно орієнтований підхід до оцінювання результатів навчання учнів: приклади завдань регіональних моніторингових досліджень [Електронне видання] / І.В. Капустін, Т.М. Голтяй,...
Read More
10.04.2025 / PISA, Моніторингові дослідження, Регіональні

Результати тестування учнів 9 класів з читання, математики, природничих дисциплін

Комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» відповідно до регіонального освітнього проєкту «Моніторинг навчальних втрат і розривів у системі...
Read More
23.09.2024 / PISA, Моніторингові дослідження

Результати PISA-2022 (оцінювання в галузі креативного мислення)

Українським центром оцінювання якості освіти опубліковано Національний звіт за результатами PISA-2022, присвячений успішності українського учнівства в галузі креативного мислення. У...
Read More
19.04.2024 / PISA, Моніторингові дослідження

Найскладніші теми для 15-річних підлітків

Українським центром оцінювання якості освіти за результатами міжнародного дослідження PISA-2022 підготовлено матеріали «Які математичні теми є найскладнішими для 15-річних підлітків?», у...
Read More
1 2 3 6
26.05.2025 / ЗНО (НМТ), Моніторингові дослідження, Регіональні

Результати анкетування вчителів та учнів 11 класів

Центром моніторингу якості освіти здійснено аналіз результатів анкетування вчителів та учнів 11 класів, що проводилося з 04 по 14 березня...
Read More
16.04.2025 / ЗНО (НМТ), Моніторингові дослідження, Регіональні

Результати тестування учнів 11 класів з української мови, математики, історії України

Комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» відповідно до регіонального освітнього проєкту «Моніторинг навчальних втрат і розривів у системі...
Read More
21.01.2025 / ЗНО (НМТ), Моніторингові дослідження

Характеристики предметних тестів НМТ-2025

Українським центром оцінювання якості освіти затверджено загальні характеристики предметних тестів НМТ-2025 та схеми нарахування балів за виконання завдань (накази від 13.01.2025...
Read More
15.01.2025 / Видання Академії, Електронні видання Академії, ЗНО (НМТ), Моніторингові дослідження

Електронне видання «Аналіз результатів НМТ-2024»

Аналіз результатів НМТ-2024 [Електронне видання] / І.В. Капустін, Т.М. Голтяй, С.С. Євтушенко, О.О. Мілаш; за заг. ред. Л.Д. Покроєвої. –...
Read More
01.01.2025 / ЗНО (НМТ), Моніторингові дослідження

Графік НМТ-2025

Наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2024 № 1806 затверджено Календарний план організації та проведення у 2025 році національного мультипредметного...
Read More
1 2 3 12