21 лютого 2018 року – семінар-тренінг «Основні підходи до створення компетентнісних завдань за зразками міжнародних досліджень якості освіти»
Відповідно до плану роботи Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» 21 лютого 2018 року в межах Школи моніторингу проведено семінар-тренінг для вчителів української мови та літератури, математики, біології, географії, фізики, хімії закладів загальної середньої освіти за темою «Основні підходи до створення компетентнісних завдань за зразками міжнародних досліджень якості освіти».
Учасників заходу ознайомлено з основними підходами до вимірювання читацької, математичної та природничої грамотності в міжнародних дослідженнях якості освіти TIMSS і PISA, особливостями та зразками завдань міжнародних досліджень.
У семінарі-тренінгу взяли участь 19 учителів закладів загальної середньої освіти Богодухівського, Валківського, Великобурлуцького, Ізюмського, Красноградського, Краснокутського, Нововодолазького, Харківського районів області, Наталинської об’єднаної територіальної громади, м. Ізюма, м. Куп’янська, м. Люботина, м. Первомайського, м. Чугуєва, Індустріального, Київського, Основ’янського районів міста Харкова.