Онлайн семінар-практикум «Аналітична діяльність як складова моніторингу інклюзивно-ресурсного центру та співпраця з командою супроводу дитини з особливими освітніми потребами»
21 жовтня 2020 року Ресурсним центром з підтримки інклюзивної освіти в межах третього засідання Школи директора інклюзивно-ресурсного центру проведено онлайн семінар-практикум за темою «Аналітична діяльність як складова моніторингу інклюзивно-ресурсного центру та співпраця з командою супроводу дитини з особливими освітніми потребами».
Під час онлайн семінару-практикум учасників ознайомлено з особливостями аналітичної діяльності та моніторингу в плануванні роботи інклюзивно-ресурсного центру; розглянуто організацію діяльності команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивною формою навчання; обговорено шляхи співпраці інклюзивно-ресурсного центру із закладами освіти.
Учасники онлайн семінару-практикуму мали змогу ознайомитися з досвідом роботи комунальних установ «Інклюзивно-ресурсний центр» Мереф’янської міської ради Харківської області та «Краснокутський інклюзивно-ресурсний центр» Краснокутської районної ради Харківської щодо співпраці інклюзивно-ресусного центру з командою психолого-педагогічного супроводу закладу освіти, а також практикою проведення моніторингу динаміки розвитку дитини.
В заході взяли участь 32 директори інклюзивно-ресурсних центрів.