Close
Дистанційна освіта Харківської академії неперервної освіти
Канал зв’язку для батьків першокласників

12 березня 2020 року – тренінг для директорів інклюзивно-ресурсних центрів «Організація комплексної оцінки та супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру: методичні аспекти»

12 березня 2020 року   Ресурсним центром з підтримки інклюзивної освіти в межах Школи директора інклюзивно-ресурсного центру проведено тренінг  «Організація комплексної оцінки та супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру: методичні аспекти»  для директорів інклюзивно-ресурсних центрів за участі Говсієвич Ірини Вікторівни, головного спеціаліста відділу дошкільної, загальної середньої, корекційної та позашкільної освіти управління освіти  і науки Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, Хватинець Олени Олексіївни, директора Харківського обласного центру соціальних служб для сім′ї, дітей та молоді Харківської обласної державної адміністрації та розробників автоматизованої системи  АС«ІРЦ».

Під час тренінгу учасників ознайомлено з нормативним забезпеченням інклюзивної освіти та апробацією проекту Державного стандарту супроводу під час інклюзивного навчання; розглянуто порядок організації планування в інклюзивно-ресурсному центрі; обговорено актуальні питання щодо особливостей організації та проведення комплексної оцінки фахівцями інклюзивно-ресурсного центру.

Учасникам надано практичну допомогу щодо розробки висновку комплексної психолого-педагогічної оцінки, написання рекомендацій, враховуючи особливості оцінювання кожного фахівця. Розробники програми АС «ІРЦ» надали практичні рекомендації щодо оформлення висновку комплексної оцінки.

В заході взяли участь 30 директори інклюзивно-ресурсних центрів.