Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року)

11-12 жовтня в КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

12 жовтня 2017 року Співробітниками Центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя у формі вебінару проведено інтерактивне спілкування тимчасового творчого колективу «Дорожня карта вчителя в умовах інклюзивної освіти» педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів за темою «Інклюзивна компетентність вчителя. Педагогічні технології, форми і методи, ефективні в умовах інклюзивного учнівського середовища». Взяли участь 11 осіб.

Учасники заходу ознайомилися з актуальними питаннями психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах.

Під час вебінару актуалізувано поняття «інклюзивна компетентність педагога», його складові та умови формування; розглянуто деякі особистісно орієнтовані педагогічні технології, форми і методи навчально-виховної діяльності, що є ефективними в умовах інклюзивного навчального середовища, визначено особливості їх застосування; сплановано подальшу індивідуальну діяльність учасників ТТК.


12 жовтня 2017 року Центром громадянського виховання проведено консультаційний ЧАТ з питань дошкільної, початкової та позашкільної освіти для методистів Р(М)МК та керівників Р(М)МО педагогічних працівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.

Розглянуто актуальні питання організації освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах та початковій школі. Акцентовано увагу на питаннях методичних заходів для педпрацівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів у жовтні 2017 року.

У ЧАТі взяли участь 13 осіб.


12 жовтня 2017 року Центром громадянського виховання 12.10.2017 проведено засідання тимчасового творчого колективу вчителів початкових класів за темою «Пілотний проект нового Державного стандарту початкової загальної освіти: особливості структури і змісту. Моделювання навчальної програми. Обов’язкові елементи навчальної програми».

Розглянуто актуальні питання організації освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах Під час засідання учасники ознайомилися з новим Стандартом, визначили особливості його структури та змісту; розглянули модельну навчальну програму та визначили її обов’язкові елементи; спроектували фрагмент авторської навчальної програми.

У заході взяла участь 31 особа.


11 – 12 жовтня 2017 року на базі Харківського ліцею № 161 «Імпульс» секцією розвивального навчання спільно з Незалежним науково-методичним центром «Розвиваюче навчання» проведено науково-практичний семінар з розвивального навчання (система Ельконіна – Давидова) за темою «Урок у системі розвивального навчання: проектування, проведення, аналіз» для вчителів 3-х класів, які працюють за системою розвивального навчання.

Учасникам семінару було надано методичну допомогу з питань проектування, проведення й самоаналізу уроку розвивального навчання відповідно до трьох змістових ліній уроку (предметно-логічної, структурно-діяльнісної й організаційно-комунікативної).

У семінарі взяли участь 14 осіб.


11 жовтня 2017 року на базі КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» у співпраці з ГІАЦ «Крона» був проведений семінар-тренінг «Методичний супровід пролонгованої експериментальної роботи щодо впровадження гендерного підходу в діяльність навчальних закладів» для методистів районних (міських) відділів (управлінь) освіти.

Семінар-тренінг проходив в межах регіонального експерименту «Науково-методичні засади впровадження гендерного підходу в систему роботи навчальних закладів».

Під час проведення заходу були розглянуті питання законодавчо-нормативної основи впровадження гендерного підходу в заклади освіти, яким чином відбувається відтворення гендерних стереотипів в школі. Також учасники семінару-тренінгу були ознайомлені з попередніми результатами регіонального експерименту та отримали методичну літературу з даного питання, яку презентував ГІАЦ «Крона». У семінарі взяли участь 15 методистів з Балаклійського, Чугуївського, Нововодолазького, Сахновщинського районів, м. Лозової (де розташовані заклади, які беруть участь в регіональному експерименті), а також з інших районів та міст області, яких зацікавила дана тема.