Close
Дистанційна освіта Харківської академії неперервної освіти
Канал зв’язку для батьків першокласників

Школа вчителя-дефектолога ІРЦ «Корекційна спрямованість супроводу дітей з порушеннями інтелектуального розвитку»

29 квітня 2021 року Ресурсним центром з підтримки інклюзивної освіти в межах другого заняття Школи вчителя-дефектолога інклюзивно-ресурсного центру «Корекційна спрямованість супроводу дітей з порушеннями інтелектуального розвитку» для вчителів-дефектологів інклюзивно-ресурсних центрів проведено інтерактивне спілкування за темою «Інтелектуальні порушення: особливості корекційної роботи».

Учасники інтерактивного спілкування обговорили закономірності організації корекційної роботи в умовах дистанційного навчання; розглянули особливості роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру в умовах центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю та одержали практичну допомогу щодо планування корекційно-розвиткової роботи в інклюзивному закладі загальної середньої освіти.

У заході взяли участь 25 вчителів-дефектологів інклюзивно-ресурсних центрів.