Close
Дистанційна освіта Харківської академії неперервної освіти
Канал зв’язку для батьків першокласників

Підсумки проведення методичного мосту «Діяльнісний підхід як основа організації освітнього процесу з української мови та літератури в 5 класі НУШ. Наука →методика → практика»

26.08.2022 року фахівцями КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» за участі Маленко О.О., доктора філологічних наук, професора, завідувача кафедри українознавства та лінгводидактики ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, у форматі Zoom-конференції було проведено методичний міст за темою «Діяльнісний підхід як основа організації освітнього процесу з української мови та літератури в 5 класі НУШ. Наука →методика → практика» для керівників територіальних методичних об’єднань, учителів української мови і літератури закладів загальної середньої освіти Харківської області.

У ході заходу актуалізовано питання нових тенденцій освіти в умовах Нової української школи щодо основних напрямів опрацювання нових модельних програм, використання діяльнісного підходу на сучасному уроці як засобу формування ключових компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти, упровадження інноваційних форм і методів навчання, а також запропоновано оригінальні ідеї вирішення педагогічних проблем.

Під час інтерактивного спілкування «Коло ідей» педагоги активно долучилися до співпраці з методистами й науковцями, висуваючи цікаві ідеї щодо використання діяльнісного підходу у процесі моделювання уроків української мови та літератури.

 

У заході взяли участь 70 осіб.

 

Пропонуємо ознайомитися з матеріалами заходу:

Презентація Румянцевої-Лахтіної О.О., методиста вищої категорії Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Методичний міст. Зміни в програмах мовно-літературної освітньої галузі 2022/2023 навчального року»:

https://docs.google.com/presentation/d/1TGS2hf0R4SS1bLnLpglz9YHFXye3onUi/edit?usp=sharing&ouid=105913961620221704017&rtpof=true&sd=true

 

Презентація Маленко О.О., доктора філологічних наук, професора, завідувача кафедри українознавства та лінгводидактики ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, за темою «Формування комунікативних навичок учнів у процесі опанування лінгвістичної теорії: діяльнісний підхід (НУШ: 5-6 класи)»:

 https://drive.google.com/file/d/1U7ZPyoh2i6ttm6lY0EaNfq1ELoyIuj-J/view?usp=sharing

 

Презентація Лузан Л.О., доцента кафедри методики навчання мов і літератури, кандидата педагогічних наук, за темою «Діяльнісний підхід як основа Державного стандарту базової середньої освіти: методичний дайджест»:

 https://docs.google.com/presentation/d/19SM6ODCWGEZwHv5nrGTJKfHj-X1-SgKj/edit?usp=sharing&ouid=105913961620221704017&rtpof=true&sd=true

 

Презентація Румянцевої-Лахтіної О.О., методиста вищої категорії Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Використання діяльнісного підходу на уроках української літератури в контексті нових модельних програм як засобу формування ключових компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти (практичний аспект)»:

https://docs.google.com/presentation/d/1nkL8aR-XFlQCLZDqJoMkOr8UMuHYyhaD/edit?usp=sharing&ouid=105913961620221704017&rtpof=true&sd=true