Close
Дистанційна освіта Харківської академії неперервної освіти
Канал зв’язку для батьків першокласників

Науково-практичний семінар в асинхронному режимі за темою «Роль керівника закладу освіти в організації моніторингових досліджень на локальному рівні»

26 травня 2022 року відкрито доступ до матеріалів науково-практичного семінару в асинхронному режимі за темою «Роль керівника закладу освіти в організації моніторингових досліджень на локальному рівні» у межах Шкіл: новопризначеного директора (консультанта) ЦПР ПП, новопризначеного спеціаліста МОУСО, директора опорного ЗЗСО, новопризначеного  директора ЗЗСО, новопризначеного заступника директора з НВР  ЗЗСО.

 

Матеріали будуть доступні до 26 червня 2022 року за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1AwBJRf-yQFjd3a0PK_Q1dhQqz1R67f6R?usp=sharing.

Тести за темою «Роль керівника закладу освіти в організації моніторингових досліджень на локальному рівні» за  посиланням: https://forms.gle/CjdNSHbCTn2GSPee6.

Запрошуємо взяти участь директорів опорних ЗЗСО; новопризначених директорів і заступників директорів із НВР ЗЗСО, директорів та консультантів ЦПР ПП; спеціалістів МОУСО, заступників директорів з навчально-виховної роботи ЗЗСО обласного та державного підпорядкування., які попередньо зареєструвалися, та усіх бажаючих керівників закладів загальної середньої освіти.

 

Зміст кейсу:

  1. Черновол-Ткаченко Раїса Іванівна, кандидат педагогічних наук, професор, директор Інституту післядипломної освіти і менеджменту ХНПУ імені Г.С. Сковороди, проведе гостьову лекцію за темою «Система планування в освітніх організаціях».
  2. Стаття. ««Про місце і роль керівника закладу освіти в організації моніторингових досліджень на локальному рівні» (Єжелий В.М., завідувач Центру організаційно-методичної роботи з керівними кадрами).
  3. Перелік посилань за темою «Роль керівника закладів освіти в організації моніторингових досліджень на локальному рівні».
  4. Презентація «Організація моніторингових досліджень на локальному рівні» (Капустін І.В., завідувач Центру моніторингу якості освіти).
  5. Технологія проведення моніторингових досліджень (Із досвіду роботи). – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2013. – 85 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: // www.edu-post-diploma.kharkov.ua.
  6. Презентація «Використання сервісів Google для моніторингу освітнього процесу в ЗЗСО» (Капустін І.В, . завідувач Центру моніторингу якості освіти).
  7. Презентація «Моніторинг безпечного освітнього середовища ЗЗСО» (Астахова М.С.,  ст. викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти, канд. пед.наук).
  8. Презентація «Використання кваліметричного підходу до організації та проведення атестації педагогічних працівників ЗЗСО» (Прощай М.В., методист Центру організаційно-методичної роботи з керівними кадрами).
  9. Стаття «Ключовий індикатор практик цифрової взаємодії суб’єктів освітньої діяльності (моніторингові спостереження)» (Охрончук Н.М., директор Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Лозівської міської ради Харківської області).
  10. Список літератури з посиланнями щодо матеріалів за темою «Роль керівника закладу освіти в організації моніторингових досліджень на локальному рівні».
  11. Тести за темою «Роль керівника закладу освіти в організації моніторингових досліджень на локальному рівні».

 

У підготовці, проведенні, узагальненні  результатів науково-методичного заходу беруть участь:

Остапенко А.О., проректор з науково-методичної роботи КВНЗ «ХАНО», к.пед.н.;

Черновол-Ткаченко Р. І., директор Інституту післядипломної освіти і менеджменту ХНПУ імені Г.С. Сковороди, професор, к.пед.н.;

Капустін І.В., завідувач Центру моніторингу якості освіти;

Астахова М.С., ст. кафедри соціально-гуманітарної освіти, канд. пед.наук;

Охрончук Н.М., директор КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Лозівської міської ради Харківської області;

Єжелий В.М., Сировацька Л.О., Прощай М.В., завідувач та методисти Центру організаційно-методичної роботи з керівними кадрами.

 

Віктор ЄЖЕЛИЙ, Людмила СИРОВАЦЬКА:   lanzonmibo@ukr.net