Close
Дистанційна освіта Харківської академії неперервної освіти
Канал зв’язку для батьків першокласників

Науково-методичний вебсемінар «Особливості навчання інтегрованих курсів мовно-літературної освітньої галузі в 5-х класах НУШ»

14.09.2022 відкрито доступ до матеріалів науково-методичного вебсемінару «Особливості навчання інтегрованих курсів мовно-літературної освітньої галузі в 5-х класах НУШ». Захід проводиться у межах ХАБів «Якісна освіта» та  «Професійний розвиток педагога» Регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030»,

Зміст науково-методичного вебсемінару спрямований на розкриття особливостей навчання інтегрованим курсам мовно-літературної освітньої галузі в 5-х класах Нової української школи.

Запропоновано методичні матеріали, які допоможуть розвитку компетентних мовців і читачів, які демонструють комунікативну вправність, читацьку та мовленнєву спроможність, мовну й літературну обізнаність, формуванню ключових компетентностей як інтегрованих утворень.

Основний методичний меседж направлений на вдосконалення та розширення таких професійних компетентностей педагогів: мовно-комунікативної, предметно-методичної, інноваційної, здатності до навчання упродовж життя.

Захід проводиться в асинхронному форматі. Матеріали будуть доступні до 14 жовтня 2022 року. Запрошуємо до участі вчителів зарубіжної літератури закладів загальної середньої освіти Харківської області та всіх охочих педагогічних працівників.

Зміст кейсу:

Презентація Клімової С.В., методистки Центру методичної та аналітичної роботи, за темою: «Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної): особливості навчання»:

https://docs.google.com/presentation/d/14nDOo7mje2T3F4TBVR2O4fLXhAQrfsNR/edit?usp=sharing&ouid=103365437660497213551&rtpof=true&sd=true

Презентація Косенко К.О., методистки Центру методичної та аналітичної роботи, за темою: «Міжгалузевий інтегрований курс Нової української школи
«Драматургія і театр»:

https://docs.google.com/presentation/d/1GjMsdH8hwadJk7fzEWHZyWWu_7Y0Xwji/edit?usp=sharing&ouid=103365437660497213551&rtpof=true&sd=true

Презентація Лузан Л.О., доцентки кафедри методики навчання мов і літератури, канд. пед. наук, за темою: «Інтегроване навчання: успішне поєднання різних предметів»:

https://docs.google.com/presentation/d/1LGr3nJlQ81h5Zov5peW8sVYjvA_bRGA8/edit?usp=sharing&ouid=103365437660497213551&rtpof=true&sd=true

Презентація Румянцевої-Лахтіної О.О., методистки Центру методичної та аналітичної роботи, за темою: «Інтегрований мовно-літературний курс: особливості впровадження»:

https://docs.google.com/presentation/d/12jTlMLDfdnVrkE3D6JU4mEaSzLoEr25D/edit?usp=sharing&ouid=103365437660497213551&rtpof=true&sd=true

Перелік літератури і джерел для самостійного опрацювання:

https://docs.google.com/document/d/1p42u-we83Bqaho3mBkbXmyscyQcD_jQl/edit?usp=sharing&ouid=103365437660497213551&rtpof=true&sd=true

Рекомендації щодо опрацювання матеріалів кейсу:

https://docs.google.com/document/d/1jDhOumU4QHbwckCibSYU-bJXRfWQNY_W/edit?usp=sharing&ouid=103365437660497213551&rtpof=true&sd=true

Форма зворотного зв’язку:

https://docs.google.com/forms/d/1FIh9Be4QlJEPEgxR60XZLkKgpcyEAcqrdjAyzMXdcng/edit?usp=sharing

 

Орієнтовний час роботи з матеріалами: 3,5 – 4 години.