Close
Дистанційна освіта Харківської академії неперервної освіти
Канал зв’язку для батьків першокласників

МТК за темою «Вдосконалення проєктно-технологічної діяльності вчителів предметів «Трудове навчання» і «Технології» в умовах НУШ»

26 жовтня 2022 року відкрито доступ до матеріалів інтерактивного спілкування «Вибір проєктів і організація проєктно-дослідницької діяльності учнів 5-9-х, 10-11-х класів закладів загальної середньої освіти відповідно до освітніх програм Нової української школи» у межах МТК за темою «Вдосконалення проєктно-технологічної діяльності вчителів предметів «Трудове навчання» і «Технології» в умовах Нової української школи».

Захід проводиться в асинхронному форматі в рамках реалізації ХАБу «Якісна освіта» регіонального проєкту підвищення якості освіти «Освітній технопарк Харківщини – 2030».

Матеріали будуть доступні до 26 листопада 2022 року. Запрошуємо: учасників МТК, керівників ТМО, учителів трудового навчання та технологій

Зміст матеріалів інтерактивного спілкування спрямовано на розвиток предметно-методичної компетентності керівників ТМО вчителів трудового навчання та технологій щодо реалізації концептуальних засад Державного стандарту базової середньої освіти, компетентнісного потенціалу технологічної освітньої галузі, надання методичної допомоги щодо складання начальної програми на основі модельної навчальної програми.

 

Зміст кейсу:

  1. Презентація за темою «Візуалізація результатів проєктно-дослідницької діяльності учнів і учениць на уроках технологічної освітньої галузі». Вороніна Г.Л., старший викладач кафедри виховання й розвитку особистості, кандидат педагогічних наук: https://drive.google.com/file/d/1VQFYssF_fmZvLEiLKugc2zQYaGjUlJ_P/view?usp=sharing 
  2. Презентація за темою «Медіаосвітні технології у проєктній діяльності учнів: технологічна освітня галузь». СіваченкоІ. Г., викладач кафедри виховання й розвитку особистості: https://drive.google.com/file/d/1jokMX3vBKFlBSGNKQ2E7vemMWEnu2JA5/view?usp=sharing
  3. Практичне завдання: розмістити приклади організації проєктно-дослідницької діяльності учнів та учениць на уроках технологічної освітньої галузі (Галина Вороніна). Завдання подано на дошці Padlet за посиланням: https://padlet.com/voroninag1962/dcae1ol8xooa06ry
  4. Іванова Т., Ізбаш С. Методичні «родзинки» онлайн-тренінгу з медіаграмотності «Будь у тренді: МІГ в online!» : практичний посібник / за заг. ред. В. Іванова. Київ : Академія української преси, Центр вільної преси, 2020. 96 с.
  5. Онлайн-дошка Padlet. 10 ідей для вчителя. URL: https://bogosvyatska.com/2021/02/06/%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD-%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%B0-padlet-10-%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F/
  6. Віртуальна дошка як інструмент візуалізації навчального матеріалу та організації співпраці на уроках технологій. URL: http://archive.d-academy.com.ua/wp-content/uploads/virtualna-doshka_padlet.pdf
  7. 10 ідей вчителю для онлайн-дошки Padlet. URL: https://www.youtube.com/watch?v=QhNxEcSfETQ

 

Форма для реєстрації учасників: https://forms.gle/TVuC8dLhxGUeecob9