Close
Дистанційна освіта Харківської академії неперервної освіти
Канал зв’язку для батьків першокласників

Методичний-інтернет марафон. Результати.

Про результати методичного інтернет-марафону

У період карантину, оголошеного на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», також галузевих наказів про організацію дистанційної форми навчання учнів у закладах освіти, з метою надання методичної підтримки педагогічним працівникам із організації навчання школярів Харківщини в дистанційних формах, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» з 8 квітня було започатковано на власному сайті методичний інтернет-марафон, який продовжувався весь період карантину протягом квітня-травня 2020 року.

За цей час фахівцями академії було розроблено і розміщено на сайті біля 50 методичних рекомендацій для вчителів початкової школи та вчителів-предметників із питань організації освітнього процесу в дистанційній формі та особливостей оцінювання успішності учнів у дистанційному режимі.

Найактивнішу участь у марафоні, представивши найбільшу кількість матеріалів, узяли педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти таких районів (міст) області: Вовчанського (22 матеріали), Шевченківського м. Харкова (11), Немишлянського (9), Лозівського (9), Харківського (8), м. Лозової (6), Індустріального (5), Слобідського (5).

Також надали матеріали до методичного марафону педагоги Балаклійського (4), Барвінківського (1), Близнюківського (1), Богодухівського (3), Дворічанського (1), Дергачівського (3), Зміївського (2), Ізюмського (1), Куп’янського (4), Шевченківського (4) районів області; Золочівської (1), Малоданилівської (2), Пісочинської (1) ОТГ; міст Ізюма (2), Куп’янська (3), Люботина (2), Первомайського (4), Чугуєва (4); Київського (2), Московського (1), Основ’янського (1), Холодногірського (2) районів м. Харкова, КЗ «Харківський науковий ліцей-інтернат «Обдарованість» (3).

Серед учителів-предметників найбільшу активність виявили вчителі української мови та літератури (розміщено 30 матеріалів), мистецтва (20), географії (9), фізики та астрономії (7), зарубіжної літератури та російської мови (7), хімії (6), а також учителі початкової школи (16).

Окрему особливу вдячність висловлюємо вчителям, які своїми матеріалами (уроками та досвідом роботи, прикладами тестових завдань тощо) надали, за відгуками освітян Харківщини, найбільшу допомогу в організації дистанційного навчання та оцінювання:

  • Абазіній Людмилі Володимирівни, учителю російської мови та зарубіжної літератури Харківської загальноосвітньої школи № 102 Харківської міської ради  Харківської області;
  • Бендезі Світлані Петрівні, учителю української мови та літератури Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 126;
  • Блізняковій Олені Анатоліївні, учителю географії Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Люботинської міської ради Харківської області;
  • Бусигіній Галині Вікторівні, учителю зарубіжної літератури  КЗ «Мереф’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6» Мереф`янської міської ради  Харківської області;
  • Варцабі Людмилі Валеріївні, учителю музичного мистецтва Вовчанського ліцею №2 Вовчанської районної ради Харківської області;
  • Колосовій Наталії Станіславівні, учителю географії Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №80 Харківської міської ради Харківської області;
  • Майбороді Ользі Миколаївні, учителю англійської мови Вербівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Балаклійської районної ради Харківської області;
  • Панкратьєвій Вікторії Вікторівні, учителю біології КЗ «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 49 Харківської міської ради Харківської області імені Харківських дивізій», керівнику гуртка КЗ «Харківська Мала академія наук Харківської обласної ради»;
  • Потапенко Любові Тимофіївні, учителю російської мови і літератури Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №17 Харківської міської ради Харківської області;
  • Радченко Юлії Вікторівні, заступнику директора з навчально-виховної роботи, учителю української мови та літератури КЗ «Харківський навчально-виховний комплекс «гімназія-школа І ступеня» № 24 Харківської  міської ради Харківської області імені І.Н.Питікова»;
  • Третяк Тамарі Миколаївні, учителю фізики та математики Осинівській гімназії Куп’янської районної ради Харківської області;
  • Фурмановій Олені Миколаївніа, учителю української мови та літератури Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №73 Харківської міської ради Харківської області;
  • Ярошe Руслану Васильовичу, учителю хімії, біології та інформатики Садовської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів Лозівської районної ради Харківської області.

Карантин дав поштовх педагогам для прояву креативності, що проявилося в нестандартних формах проведення окремих уроків, позакласних заходів. У марафоні вони зібрані в рубриці «Креативні родзинки». За матеріали, надані до цієї рубрики, ми вдячні учителям:

  • Абазіній Людмилі Володимирівні, учителю російської мови та зарубіжної літератури Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ №102
  • Ланіній Ірині Василівні, учителю образотворчого мистецтва Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ №150, та членам РМО вчителів мистецтва Шевченківського району м. Харкова (за колективний досвід роботи)
  • Майбороді Ользі Миколаївні, учителю англійської мови Вербівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Балаклійської районної ради Харківської області;
  • Панкратьєвій Вікторії Вікторівні, учителю біології КЗ «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 49 Харківської міської ради Харківської області імені Харківських дивізій», керівнику гуртка КЗ «Харківська Мала академія наук Харківської обласної ради;
  • Положий Тетяні Миколаївні, учителю української мови та літератури Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 70;
  • Халепі Ользі Володимирівні, учителю біології, основ здоров’я та природознавства КЗ «Яковлівський ліцей» Лозівської міської ради Харківської області;
  • Ярмаку Вячеславу Олександровичу, учителю Харківської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 110.

Сподіваємося, що досвід колег буде й надалі вивчатися й використовуватися освітянами нашого регіону.

Методичний інтернет-марафон триватиме протягом червня 2020 року, у межах якого проводитимуться вебінари, майстер-класи, дистанційні семінари для різних категорій педагогічних працівників Харківщини. Запрошуємо до подальшої плідної співпарці!