Close
Дистанційна освіта Харківської академії неперервної освіти
Канал зв’язку для батьків першокласників

Матеріали першого заняття школи молодого фахівця «Реалізація змісту соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі в контексті Нової української школи»

23 лютого 2024 року Центром практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя спільно з кафедрою виховання й розвитку особистості КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» проведено вебсемінар за темою «Компетентнісний потенціал соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі в контексті нового Державного стандарту» відповідно до програми школи молодого фахівця «Реалізація змісту соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі в контексті Нової української школи». Захід проведено у межах реалізації ХАБу «Здорова школа» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030» (у форматі ZOOM-конференції).

Учасники вебсемінару ознайомлені з особливостями роботи школи молодого фахівця як пролонгованої методичної форми підвищення кваліфікації, з навчально-методичним забезпеченням викладання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі; розкрито освітній потенціал коміксів при викладанні інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут». Під час практичної роботи слухачами було апробовано застосування дидактичних ігор у процесі формування ключових компетентностей.

У заході взяли участь 26 осіб.

Матеріали презентацій доповідачів за посиланням:

  1. Презентація Носенка В.В., завідувача Центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя, за темою «Про особливості роботи школи молодого фахівця соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі як пролонгованої методичної форми підвищення кваліфікації» https://docs.google.com/presentation/d/1–kWj_qSVZyVN7-9BOeYVoH8xQAbMCN/edit?usp=sharing&ouid=113704167610497077413&rtpof=true&sd=true

  2. Презентація Волкової І.В., старшого викладача кафедри розвитку й виховання особистості, за темою «Навчально-методичний «startup» викладання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі: від Державного стандарту до навчальної програми» https://drive.google.com/drive/folders/1WhD-0LK6qA39WEWOuWONeDXBoTC35IuB

  3. Презентація Огньової Л.Ю., методиста Центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя, за темою «Створення освітніх коміксів на уроках інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» як один із засобів формування ключових компетентностей та наскрізних вмінь» https://drive.google.com/drive/folders/1WhD-0LK6qA39WEWOuWONeDXBoTC35IuB

  4. Матеріали виступу з власного досвіду Сєрік О.В, спеціаліста вищої категорії, учителя-методиста КЗ «Чугуївський ліцей № 2» Чугуївської міської ради Харківської області, за темою «Формування ключових компетентностей через використання дидактичних ігор» http://go.bubbl.us/c5d033/a348?/