Close
Дистанційна освіта Харківської академії неперервної освіти
Канал зв’язку для батьків першокласників

Матеріали вебсемінару-практикуму «Дієві методики щодо забезпечення якісної підготовки здобувачів освіти до НМТ з української мови та літератури в умовах освітніх втрат»

15 березня 2024 року для вчителів-філологів, які працюють в 11 класах, ЗЗСО територіальних громад (зокрема деокупованих) було проведено вебсемінар-практикум «Дієві методики щодо забезпечення якісної підготовки здобувачів освіти до НМТ з української мови та літератури в умовах освітніх втрат».
Під час вебсемінару було реалізовано важливу мету – підвищення й розвиток предметно-методичної та інноваційної компетентностей учителів української мови та літератури з питань вибору дієвих методик щодо забезпечення якісної підготовки здобувачів освіти до НМТ з української мови та літератури в умовах сучасних викликів.
У ході заходу вчителів-словесників ЗЗСО Харківщини, які працюють в 11 класах, ознайомлено з особливостями ЗНО/НМТ-2024 з української мови та української літератури й завданнями демонстраційних тестів. Також було опрацьовано алгоритм якісної підготовки здобувачів освіти до ЗНО/НМТ з української мови та української літератури у 2023/2024 н.р.; висвітлено теоретичні й методичні засади щодо організації ефективної системної педагогічної взаємодії з учнями, спрямованої на засвоєння складних тем, узагальнення, систематизацію, поглиблення знань з української мови та української літератури відповідно до програм НМТ/ЗНО для успішного складання тестування здобувачами освіти.
Під час вебсемінару методистки Центру методичної та аналітичної роботи Радченко Ю.В. та Клімова С.В. надали філологам практичну допомогу щодо вибору дієвих методик для якісної підготовки здобувачів освіти до НМТ-2024 з української мови та української літератури в умовах освітніх втрат, зокрема щодо системного впровадження тестових технологій (розв’язування їх учнями та самостійне складання здобувачами освіти тестових завдань), проведення мовних тренінгів, виконання завдань “Я редактор”, використання текстоцентричної технології, залучення здобувачів освіти до участі в проєктній діяльності, створення учнями флешкарток, кластерів, ментальних карт, коміксів, мемів, сторітелінгу, опорних схем та таблиць, застосування дослідницьких методів тощо.
Також педагогів ознайомлено з корисними онлайн-ресурсами для підготовки здобувачів освіти до НМТ.
У заході взяли участь 69 осіб.
Пропонуємо ознайомитися з матеріалами вебсемінару-практикуму всіх охочих:

  1. Презентація Радченко Ю.В., методистки вищої категорії Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Алгоритм якісної підготовки здобувачів освіти до ЗНО/НМТ з української мови у 2023/2024 н.р. в умовах сучасних викликів: організаційно-методичний та практичний аспекти»: https://docs.google.com/presentation/d/1-WXwb6CD0uXIFrfWas1TwRolI9EpcZty/edit?usp=sharing&ouid=102142677342536516380&rtpof=true&sd=true
  2. Презентація Клімової С.В., методистки вищої категорії Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Вибір дієвих методик для забезпечення якісної підготовки до НМТ з української літератури в умовах освітніх втрат у 2023/2024 навчальному році. Розв’язування практичних завдань»: https://docs.google.com/presentation/d/1PO9hSONP0CRY59unc6Up6CN5COwr8-Hc/edit?usp=sharing&ouid=102142677342536516380&rtpof=true&sd=true