І цикл загальнодержавного моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи
24 – 26 квітня 2018 року в Харківській області відбувся перший цикл загальнодержавного моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи, участь у якому взяли 480 учнів 4-х класів із 18-ти закладів загальної середньої освіти Харківської області.
Організаційний супровід дослідження здійснено фахівцями Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» та Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти.
Мета моніторингу полягала в отриманні об’єктивної інформації про рівень сформованості основних компетентностей випускників початкової школи та вплив на їх формування психолого-педагогічних і соціально-економічних чинників.
Дослідження передбачало тестування учнів 4-х класів із читання, математики за компетентнісними завданнями, їх анкетування та анкетування вчителів.
Отримана інформація надасть можливість відстежувати якість початкової освіті в процесі реалізації Концепції Нової української школи шляхом порівняння даних, що будуть отримані за результатами чергових циклів моніторингового дослідження.