Методичний інтернет-марафон. Інформація про інтерактивне спілкування мобільного творчого колективу учителів трудового навчання та технологій у форматі ZOOM- конференції.
Згідно з річним планом КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» 26 червня 2020 року проведено інтерактивне спілкування мобільного творчого колективу учителів трудового навчання та технологій у форматі ZOOM- конференції за темою: «Презентація варіантів вибору модулів проєктно-технологічної системи навчання».
Під час заходу були розглянуті питання: «Актуалізація сучасних підходів до дистанційного навчання та оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів «Трудове навчання», «Технології» у закладах загальної середньої освіти»; «Методологія вибору проєктів у 5-9 класах (настінний годинник). Їх зміст, структура та актуальність на уроках трудового навчання (технічні види праці)»; «Методологія вибору проєкту у 9 класі. Виготовлення декоративного свічника. Технологія механічної обробки деревини. Зміст проєкту та структура (технічні види праці)»; «Особливості вивчення навчального модулю дизайн предметів інтер’єру у 10-11 класах». Його зміст, структура та актуальність»; «Методологія вибору проєкту у 9 класі. Творчий проект «Дитяча еко-іграшка «Автомобіль полуторка» для дітей до 3 років». Його зміст та структура (технічні види праці). Технологія механічної обробки деревини»; «Методологія вибору проєкту «Текстильні квіти» у 8 класі. Його зміст та структура (обсуговуючі види праці). Основна технологія: технологія виготовлення штучних квітів», «Формування конструкторсько-художнього підходу в процесі розробки проєктних макетів, моделей, композицій. Виготовлення новорічних прикрас з синельного (пухнастого) дроту у 5-6 класах», «Формування конструкторсько-художнього підходу в процесі розробки проєктних макетів, моделей, композицій. Виготовлення новорічних прикрас з синельного (пухнастого) дроту у 5-6 класах».
Учасники ознайомилися з досвідом роботи членів МТК щодо методології дистанційного навчання та оцінювання навчальних досягнень учнів; варіантами вибору проєкту в освітньому процесі та методології проєктно-технологічної діяльності, змісту, структури та основних етапів проєктно-технологічної діяльності у 5-9 та 10–11 класах (технічні та обслуговуючі види праці); формуванням технологічної грамотності учнів та надана методична та практична допомога у данних питаннях.
У засіданні взяли участь 11 осіб.