Інформація про підсумки інтерактивного спілкування мобільного творчого колективу «Інтегрований підхід у навчанні молодших школярів» вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти у форматі ZOOM-конференції в межах Методичного інтернет-марафону.
Відповідно до плану роботи КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», у межах Методичного інтернет-марафону, 22.06.2020 відбулося інтерактивне спілкування мобільного творчого колективу «Інтегрований підхід у навчанні молодших школярів» вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти у форматі ZOOM-конференції. Усього в ньому взяли участь 17 осіб. Керівники: Прасол І.О., методист Центру громадянського виховання, та Остапенко А.С., завідувач Центру громадянського виховання КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти».
У ході спілкування Калениченко Л. Г., вчитель початкових класів Богодухіської гімназії № 1 Богодухівської районної ради Харківської області, поділилася досвідом роботи щодо поєднання онлайн і офлайн навчання на уроках в початковій школі.
Калантаєва Т.А., вчитель початкових класів «Комунального закладу «Зміївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 імені льотчика-космонавта Ігоря Петровича Волка Зміївської районної ради Харківської області», познайомила учасників МТК з особливостями впровадження в закладах загальної середньої освіти змішаного навчання.
Зінченко Н.П., вчитель початкових класів Красноградської гімназії «Гранд» Красноградської міської ради Харківської області, поділилася досвідом роботи з питань створення мультфільмів власноруч за допомогою фотоапарата або мобільного телефону за допомогою програми Cloud Stop Motion».
Учасники спілкування щиро подякували за практичну допомогу щодо застосування інструментів дистанційного навчання та запропонували використовувати отримані знання у подальшій роботі вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти на уроках, на курсах, семінарах і засіданнях Р(М,ОТГ)МО.
У ході інтерактивного спілкування підбито підсумки роботи мобільного творчого колективу «Інтегрований підхід у навчанні молодших школярів».
Усі учасники презентували власні наробки щодо реалізації інтегрованого підходу в навчанні молодших школярів.