Інноваційний методичний кластер «Медіапростір закладу позашкільної освіти: територія творчості»
27 жовтня 2022 року відкрито доступ до матеріалів другого заняття інноваційного методичного кластеру «Медіапростір закладу позашкільної освіти: територія творчості» за темою «Медіаосвіта як засіб формування та розвитку критичного мислення та патріотизму особистості» у межах ХАБу «Педагогічна творчість» регіонального проєкту підвищення якості освіти «Освітній технопарк Харківщини – 2030».
Заняття проводиться в асинхронному форматі. Матеріали будуть доступні до 27 листопада 2022 року за посиланням: https://padlet.com/irusik240279/lc2cli8wzrgks6dd
Зміст матеріалів спрямовано на розвиток медіакомпетентності педагогів закладів позашкільної освіти в умовах реформування позашкільної освіти в Україні.
Зміст кейсу:
- Презентація «Технологія критичного мислення як вимога сьогодення» (Ірина ЄЛІЗАРОВА, методистка Центру громадянського виховання КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»). URL: https://padlet.com/irusik240279/lc2cli8wzrgks6dd
- Презентація «Критичне мислення як фундамент громадянськості особистості» (Галина ВОРОНІНА, старша викладачка кафедри виховання та розвитку особистості Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти», кандидат педагогічних наук). URL: https://padlet.com/irusik240279/lc2cli8wzrgks6dd
- Презентація «Розвиток мислення дитини засобами медіапедагогіки в гуртку театрального мистецтва» (Євгеній ВОРОПАЄВ, доцент кафедри оркестрових інструментів Харківської державної академії культури, кандидат психологічних наук, керівник дитячого театру «Візаві» КЗ «Центр дитячої та юнацької творчості № 7 Харківської міської ради Харківської області») URL: https://padlet.com/irusik240279/lc2cli8wzrgks6dd
- Презентація «Формування патріотичних почуттів засобами анімації» (Вадим БОЛДУРАТ, керівник гуртка «Дитяча анімація» КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості) URL: https://padlet.com/irusik240279/lc2cli8wzrgks6dd
- Практичне завдання: вправа «Шість капелюхів» (Галина ВОРОНІНА). Завдання подано на дошці Рadlet за посиланням: https://padlet.com/galavo207/tihr08c2mmflirr1
- Практичне завдання: тест «Пропала грамотність?» https://filter.mkip.gov.ua/test/
- Критичне мислення: динаміка та сфера застосування / С. О. Терно // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. – 2016. – Вип. 46. – С. 310-315. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2016_46_58
- Медіаосвітні ресурси розвитку патріотизму і критичного мислення молоді / Н.І.Череповська // Навчально-методичний посібник. – 2017. – URL: https://ispp.org.ua/wp-content/uploads/2020/05/mediaosv_cherepovska.pdf
- Технології розвитку критичного мислення учнів/адаптований переклад з анг. / Алан Кроуфорд, Е. Венди Саул, Самуел Метьюз, Джеймс Макінстер; за заг. ред. Олени Пометун// URL: http://www.criticalthinking.expert/book-criticalthinking/FREE_tehnolog%D1%96%D1%97_rozvitku_kritichnogo_mislennja_uchn%D1%96v.pdf
- Освітня платформа «Критичне мислення» https://www.criticalthinking.expert/shho-take-krytychne-myslennya/shho-take-kritichne-mislennya/
- Практична медіаграмотність для бібліотек /Власюк О. В., Іванова Т. В., Срібна І. С.,Потапова В. І./ за заг. ред. Волошенюк О.В., Іванов В.Ф.Київ: АУП ЦВП, 2019. URL: https://www.aup.com.ua/uploads/Mediahramotnist_dlya_bibliotek_AUP_2019.pdf
- Як розвивати критичне мислення та медіаграмотність на заняттях в початковій школі в умовах воєнного часу? URL: http://surl.li/dkjhm