Школа практичного психолога ІРЦ «Психологічні аспекти становлення і розвитку дитини з особливими освітніми потребами»
15 червня 2021 року Ресурсним центром з підтримки інклюзивної освіти в межах третього заняття Школи практичного психолога інклюзивно-ресурсного центру «Психологічні аспекти становлення і розвитку дитини з особливими освітніми потребами» для практичних психологів інклюзивно-ресурсних центрів проведено науково-методичний онлайн-семінар за темою: «Оцінка емоційно-вольової сфери».
Під час науково-методичного онлайн-семінару учасники ознайомилися з особливостями проведення оцінки емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями психофізичного розвитку та методиками діагностичної і корекційної роботи; розглянули особливості емоційно-вольової сфери дітей з порушенням зору та тяжкими порушеннями мовлення; обговорили актуальні питання щодо проведення оцінки емоційно-вольової сфери та визначення потенційних можливостей дитини з ООП.
Учасники науково-методичного онлайн-семінару отримали практичну допомогу щодо ефективності проведення оцінки та корекції емоційно-вольової сфери дитини в умовах інклюзивно-ресурсного центру.
У заході взяло участь 58 практичних психологів інклюзивно-ресурсних центрів.