Школа практичного психолога ІРЦ «Психологічні аспекти становлення і розвитку дитини з особливими освітніми потребами»
26 квітня 2021 року Ресурсним центром з підтримки інклюзивної освіти в межах другого заняття Школи практичного психолога інклюзивно-ресурсного центру «Психологічні аспекти становлення і розвитку дитини з особливими освітніми потребами» для практичних психологів інклюзивно-ресурсних центрів проведено науково-методичний онлайн-семінар за темою: «Оцінка когнітивної сфери».
Під час науково-методичного онлайн-семінару учасники ознайомилися з особливостями проведення оцінки когнітивної сфери дитини з порушеннями психофізичного розвитку та методиками діагностичної і корекційної роботи; розглянути особливості проведення оцінки когнітивної сфери дітей з використанням психодіагностичних методик Leiter-3 та Wisc-IV; обговорили актуальні питання щодо проведення діагностики когнітивного рівня розвитку та визначення потенційних можливостей дитини з ООП.
Учасники науково-методичного онлайн-семінару отримали практичну допомогу щодо ефективності використання діагностичних методик у роботі з дітьми з психофізичними порушеннями.
У заході взяли участь 60 практичних психологів інклюзивно-ресурсних центрів.