Школа вчителя-реабілітолога ІРЦ «Комплексна реабілітація дітей з порушеннями психофізичного розвитку»
27 жовтня 2021 року Ресурсним центром з підтримки інклюзивної освіти в межах третього заняття Школи вчителя-реабілітолога інклюзивно-ресурсного центру «Комплексна реабілітація дітей з порушеннями психофізичного розвитку» для вчителів-реабілітологів інклюзивно-ресурсних центрів проведено науково-практичний онлайн-семінар за темою: «Особливості роботи вчителя-реабілітолога: планування, аналіз, моніторинг».
Під час науково-практичного онлайн-семінару учасники ознайомилися з порядком організації та планування моніторингу фахівцями інклюзивно-ресурсного центру; розглянули різні види реабілітації у системі корекційної роботи вчителя-реабілітолога; обговорили актуальні питання комплексної реабілітації як складного багатофакторного процесу спрямованого на покращення функціонального стану та загального відновлення організму особи з ООП; отримали практичну допомогу щодо планування, моніторингу та корекційної роботи з особами з ООП умовах інклюзивно-ресурсного центру.
У заході взяли участь 25 вчителів-реабілітологів інклюзивно-ресурсних центрів.