Школа вчителя-дефектолога інклюзивно-ресурсного центру «Корекційна спрямованість супроводу дітей з порушеннями інтелектуального розвитку»
24 листопада 2021 року Ресурсним центром з підтримки інклюзивної освіти було проведено онлайн семінар-практикум (у формі Meet-конференції) за темою: «Міжкомандна взаємодія вчителя-дефектолога з командою психолого- педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти» у межах Школи вчителя-дефектолога інклюзивно-ресурсного центру «Корекційна спрямованість супроводу дитини з порушеннями інтелектуального розвитку».
Під час онлайн семінару-практикуму учасники ознайомилися з технологією командної взаємодії в контексті психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами; обговорили актуальні питання щодо співпраці та скоординованості дій різнопрофільних фахівців, які входять до складу команди супроводу з фахівцями ІРЦ; учасники отримали практичну допомогу щодо співпраці з командою психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП.
В заході взяли участь 25 вчителів-дефектологів інклюзивно-ресурсних центрів.