Школа вчителя-дефектолога інклюзивно-ресурсного центру «Корекційна спрямованість супроводу дітей з порушеннями інтелектуального розвитку»
21.09.2021 року Ресурсним центром з підтримки інклюзивної освіти у межах третього заняття Школи вчителя-дефектолога інклюзивно-ресурсного центру «Корекційна спрямованість супроводу дітей з порушеннями інтелектуального розвитку» для вчителів-дефектологів інклюзивно-ресурсних центрів проведено науково-практичний онлайн-семінар за темою: «Оцінка навчальної діяльності дитини: планування, аналіз, моніторинг».
Під час науково-практичного онлайн-семінару учасники ознайомилися із порядком організації та планування моніторингу фахівцями інклюзивно-ресурсного центру; розглянули питання взаємодії фахівців інклюзивно-ресурсного центру із закладами освіти щодо психолого-педагогічного вивчення динаміки розвитку особи з ООП; обговорили актуальні питання щодо відповідності індивідуальної програми розвитку особливим освітнім потребам дитини та отримали практичну допомогу щодо проведення фахівцями ІРЦ моніторингу відповідно до законодавчої бази у сфері інклюзивної освіти.
В заході взяли участь 26 вчителів-дефектологів інклюзивно-ресурсних центрів.