У Центрі професійного розвитку працівників освіти
1. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 17 травня 2021 р. № 476 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2021 році» за рахунок субвенції в очно-дистанційній формі (змішане навчання) 14.09.2021 розпочали навчання слухачі курсів з підготовки тренерів-педагогів за освітніми програмами (30 годин) за напрямами:
– «Особливості організації освітнього процесу відповідно до Концепції Нова українська школа. Упровадження діяльнісних методів навчання в освітній процес початкової школи» – куратор Коченгіна М.В., доцент секції розвивального навчання, кандидат педагогічних наук;
– «Формувальне оцінювання навчальних досягнень молодших школярів» – куратор Сосницька Н.П., старший викладач секції розвивального навчання;
– «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти, формування ключових та предметних компетентностей учнів на уроках предметів та галузевих інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі» – куратор Китиченко Т.С., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти, кандидат історичних наук;
– «Професійна діяльність вчителя української мови та літератури. Формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції «Нова українська школа» – куратор Дегтярьова Г.А., завідувач кафедри методики навчання мов і літератури, доктор педагогічних наук;
– «Професійна діяльність вчителя української мови та літератури. Формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції «Нова українська школа» – куратор Лузан Л.О., доцент кафедри методики навчання мов і літератури, кандидат педагогічних наук;
– «Професійна діяльність вчителя зарубіжної літератури, російської мови, інтегрованого курсу «Російська мова і література». Формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції «Нова українська школа» – куратор Водолажченко Н.А., викладач кафедри методики навчання мов і літератури;
– «Професійна діяльність вчителя англійської мови. Формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції «Нова українська школа» – куратор Булгакова В.Г., доцент кафедри методики навчання мов і літератури, кандидат педагогічних наук;
– «Професійна діяльність учителя фізичної культури. Формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції «Нова українська школа» – куратор Волкова І.В., старший викладач кафедри виховання й розвитку особистості;
– «Професійна діяльність вчителя математики: формування ключових та предметних компетентностей учнів основної школи» – куратор Кравченко З.І., доцент кафедри методики природничо-математичної освіти, кандидат педагогічних наук.
2. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 17 травня 2021 р. № 476 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2021 році» та наказу Міністерства освіти і науки України від 02.04.2021 № 406 «Про реалізацію інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» в дистанційній формі 14.09.2021 розпочали навчання з підвищення кваліфікації вчителі закладів загальної середньої освіти (15 годин) за напрямами:
– «Формування екологічної грамотності і здорового способу життя як ключових компетентностей Нової української школи засобами природничих наук» – куратор Дронова В.М., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти;
– «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти, формування предметних компетентностей учнів з географії» – куратор Грінченко О.І., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти;
– «Формування соціальної та громадянської компетентностей – ключових компетентностей Нової української школи» – куратор Астахова М.С., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти, кандидат педагогічних наук.