У Центрі професійного розвитку працівників освіти
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 17 травня 2021 р. № 476 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам
на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2021 році» за рахунок субвенції в очно-дистанційній формі (змішане навчання) 02.09.2021 розпочали навчання слухачі курсів з підготовки тренерів-педагогів за освітніми програмами (30 годин) за напрямами:
– «Використання цифрових технологій та технологій дистанційного навчання в початковій школі» – куратор Василенко Ю.М., викладач секції інформаційних технологій в освіті;
– «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти, формування ключових та предметних компетентностей учнів на уроках предметів та галузевих інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі» – куратор Китиченко С.О., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти;
– «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти, формування ключових та предметних компетентностей учнів на уроках географії» – куратор Грінченко О.І., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти;
– «Професійна діяльність вчителя зарубіжної літератури, російської мови, інтегрованого курсу «Російська мова і література». Формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції «Нова українська школа» – куратор Водолажченко Н.А., викладач кафедри методики навчання мов і літератури;
– «Професійна діяльність вчителя української мови та літератури. Формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції «Нова українська школа» – куратор Дегтярьова Г.А., завідувач кафедри методики навчання мов і літератури, доктор педагогічних наук;
– «Професійна діяльність вчителя української мови та літератури. Формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції «Нова українська школа» – куратор Лузан Л.О., доцент кафедри методики навчання мов і літератури, кандидат педагогічних наук;
– «Професійна діяльність вчителя англійської мови. Формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції «Нова українська школа» – куратор Булгакова В.Г., доцент кафедри методики навчання мов і літератури, кандидат педагогічних наук;
– «Професійна діяльність учителя в інклюзивному освітньому середовищі» – куратор Колісник О.В., викладач секції спеціальної та інклюзивної освіти;
– «Професійна діяльність вчителя мистецтва (учителі мистецтва, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва). Формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції «Нова українська школа» – куратор Чуркіна В.Г., доцент кафедри виховання й розвитку особистості, кандидат мистецтвознавства;
– «Професійна діяльність учителя фізичної культури. Формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції «Нова українська школа» – куратор Волкова І.В., старший викладач кафедри виховання й розвитку особистості;
– «Професійна діяльність учителя технологічної освітньої галузі. Формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції «Нова українська школа» – куратор Вороніна Г.Л., старший викладач кафедри виховання й розвитку особистості, кандидат педагогічних наук;
– «Професійна діяльність вчителя математики: формування ключових та предметних компетентностей учнів основної школи» – куратор Кравченко З.І., доцент кафедри методики природничо-математичної освіти, кандидат педагогічних наук.