Close

У Центрі професійного розвитку працівників освіти 30.08.2019 р.

З метою забезпечення реалізації Концепції «Нова українська школа» у 2019 році (відповідно до наказу МОН України № 415 від 01.04.2019) закінчили навчання за рахунок субвенції групи слухачів за такими напрямами:

– «Орієнтація на потреби учня в умовах інклюзивної освіти» – 20 осіб, куратор Волкова І.В., старший викладач кафедри виховання та розвитку особистості, отримано 20 брошур «Дорожня карта педагога в умовах інклюзивної освіти НУШ»;
– «Педагогіка партнерства як платформа запобігання/протидії булінгу» – 39 осіб, куратор Гніда Т.Б., викладач секції спеціальної та інклюзивної освіти, отримано 39 брошур «Педагогіка партнерства як основа формування соціальної компетентності учнів, запобігання/протидії боулінгу»;
– «Формування математичної компетентності молодших школярів» – 25 осіб, куратор Гезей О.М., старший викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти, отримано 25 посібників «Формування математичної компетентності молодших школярів»;
– «Формування наскрізних умінь у процесі дослідницько-пошукової діяльності у молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» – 26 осіб, куратор Ротфорт Д.В., старший викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти, кандидат педагогічних наук отримано 26 брошур «Дослідницько-пошукова діяльність учнів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»»;
– «Медіа-інформаційна грамотність як необхідна складова професійної компетентності сучасного педагога» – 23 особи, куратор Дегтярьова Г.А., завідувач кафедри методики навчання мов і літератури, доктор педагогічних наук отримано, 23 брошури «Формування медіаграмотності учнів»;
– «Створення дидактичних онлайн-матеріалів на основі мережевих сервісів» – 24 особи, куратор Василенко Ю.М., викладач секції інформаційних технологій в освіті, отримано 24 брошури «Створення цифрових дидактичних матеріалів»;
– «Використання гри в освітньому процесі 1-го циклу початкової освіти», – 43 особи, куратор Заліська О.М., старший викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти, отримано 43 брошури «Використання гри в освітньому процесі першого циклу початкової школи»;
– «Використання гри в освітньому процесі 1-го циклу початкової освіти», – 38 осіб, куратор Сосницька Н.П., старший викладач секції розвивального навчання отримано, 38 брошур «Використання гри в освітньому процесі першого циклу початкової школи»;
– «Лідерство як умова ефективного управління закладом освіти» – 26 особи, куратор Китиченко С.О., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти, отримано 26 брошур «Формування ключових компетентностей учнів»;
– «Лідерство як умова ефективного управління закладом освіти» – 28 осіб, куратор куратор Астахова М.С., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти, кандидат педагогічних наук, отримано 28 брошур «Формування ключових компетентностей учнів»;
– «Медіа-інформаційна грамотність як необхідна складова професійної компетентності сучасного педагога» – 20 осіб, куратор Дегтярьова Г.А., завідувач кафедри методики навчання мов і літератури, доктор педагогічних наук отримано 20 брошур «Формування медіаграмотності учнів»;
– «Формування наскрізних умінь у процесі дослідницько-пошукової діяльності у молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» – 26 осіб, куратор Коваль О.А., викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти отримано 22 брошури «Дослідницько-пошукова діяльність учнів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»»;
– «Створення дидактичних онлайн-матеріалів на основі мережевих сервісів» – 21 особа, куратор Хворостенко І.І., завідувач Центру дистанційної освіти отримано 21 брошура «Створення цифрових дидактичних матеріалів»;
– «Медіа-інформаційна грамотність як необхідна складова професійної компетентності сучасного педагога» – 23 особи, куратор Дегтярьова Г.А., завідувач кафедри методики навчання мов і літератури, доктор педагогічних наук отримано 23 брошури «Формування медіаграмотності учнів».