У Центрі професійного розвитку працівників освіти 27.08.2019 р.
З метою забезпечення реалізації Концепції «Нова українська школа» у 2019 році (відповідно до наказу МОН України № 415 від 01.04.2019) розпочали навчання за рахунок субвенції групи слухачів за такими напрямами:
– «Орієнтація на потреби учня в умовах інклюзивної освіти» – 20 осіб, куратор Волкова І.В., старший викладач кафедри виховання та розвитку особистості;
– «Педагогіка партнерства як платформа запобігання/протидії булінгу» – 32 осіб, куратор Гніда Т.Б., викладач секції спеціальної та інклюзивної освіти;
– «Формування математичної компетентності молодших школярів» – 25 осіб, куратор Гезей О.М., старший викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти;
– «Формування наскрізних умінь у процесі дослідницько-пошукової діяльності у молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» – 26 осіб, куратор Ротфорт Д.В., старший викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти, кандидат педагогічних наук;
– «Медіа-інформаційна грамотність як необхідна складова професійної компетентності сучасного педагога» – 23 особи, куратор Дегтярьова Г.А., завідувач кафедри методики навчання мов і літератури, доктор педагогічних наук;
– «Створення дидактичних онлайн-матеріалів на основі мережевих сервісів» – 23 особи, куратор Василенко Ю.М., викладач секції інформаційних технологій в освіті;
– «Використання гри в освітньому процесі 1-го циклу початкової освіти», – 32 особи, куратор Заліська О.М., старший викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти;
– «Використання гри в освітньому процесі 1-го циклу початкової освіти», – 38 осіб, куратор Сосницька Н.П., старший викладач секції розвивального навчання;
– «Лідерство як умова ефективного управління закладом освіти» – 26 особи, куратор Китиченко С.О., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти;
– «Лідерство як умова ефективного управління закладом освіти» – 28 осіб, куратор куратор Астахова М.С., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти, кандидат педагогічних наук.