Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року)

У Центрі професійного розвитку працівників освіти 23.08.2019 р.

З метою забезпечення реалізації Концепції «Нова українська школа» у 2019 році (відповідно до наказу МОН України № 415 від 01.04.2019) закінчили навчання за рахунок субвенції групи слухачів за такими напрямами:

– «Орієнтація на потреби учня в умовах інклюзивної освіти» – 20 осіб, куратор Гніда Т.Б., викладач секції спеціальної та інклюзивної освіти, отримано 20 брошур «Дорожня карта педагога в умовах інклюзивної освіти Нової української школи»;
– «Орієнтація на потреби учня в умовах інклюзивної освіти» – 20 осіб, куратор Байназарова О.О., старший викладач секції спеціальної та інклюзивної освіти; т.в.о. завідувача кафедри виховання й розвитку особистості, отримано 20 брошур «Дорожня карта педагога в умовах інклюзивної освіти Нової української школи»;
– «Педагогіка партнерства як платформа запобігання/протидії булінгу» – 21 особа, куратор Астахова М.С., старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти, кандидат педагогічних наук, отримано 21 брошуру «Педагогіка партнерства як основа формування соціальної компетентності учнів, запобігання/протидії боулінгу»;
– «Формування математичної компетентності молодших школярів» – 22 особи, куратор Гезей О.М., старший викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти, отримано 22 посібника «Формування математичної компетентності молодших школярів» ;
– «Формування наскрізних умінь у процесі дослідницько-пошукової діяльності у молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» – 21 особа, куратор Ротфорт Д.В., старший викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти, кандидат педагогічних наук, отримано 21 брошуру «Дослідницько-пошукова діяльність учнів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»»;
– «Навчання спілкування державною мовою» – 21 особа, куратор Лузан Л.О., доцент кафедри методики навчання мов і літератури, доктор педагогічних наук, отримано 21 брошуру «Навчання учнів спілкування державною мовою»;
– «Створення дидактичних онлайн-матеріалів на основі мережевих сервісів» – 24 особи, куратор Василенко Ю.М., викладач секції інформаційних технологій в освіті, отримано 24 брошури «Створення цифрових дидактичних матеріалів»;
– «Створення дидактичних онлайн-матеріалів на основі мережевих сервісів» – 23 особи, куратор Хворостенко І.І., завідувач Центру дистанційної освіти, отримано 23 брошури «Створення цифрових дидактичних матеріалів»;
– «Екологічна компетентність як складова Концепції сталого розвитку» – 20 осіб, куратор Грінченко О.І., старший викладач кафедри кафедри соціально-гуманітарної освіти, отримано 20 брошур «Формування ключових компетентностей учнів»;
– «Формування математичної компетентності молодших школярів» – 23 особи, куратор Гезей О.М., старший викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти, отримано 23 посібника «Формування математичної компетентності молодших школярів»;
– «Навчання спілкування державною мовою» – 30 осіб, куратор Лузан Л.О., доцент кафедри методики навчання мов і літератури, доктор педагогічних наук, отримано 30 брошур «Навчання учнів спілкування державною мовою»;
– «Формування основних компетентностей у природничих науках за допомогою мультимедійних та вимірювальних комплексів у процесі вивчення інтегрованого курсу природничих дисциплін» – 20 осіб, куратор Дронова В.М., викладач кафедри методики природничо-математичної освіти, отримано 20 брошур «Формування основних компетентностей учнів у природничих науках»;
– «Формування наскрізних умінь у процесі дослідницько-пошукової діяльності у молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» – 28 осіб, куратор Заліська О.М., старший викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти, отримано 28 брошур «Дослідницько-пошукова діяльність учнів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»».