Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року)

Участь у дискусійній панелі «Освітні втрати: вчителі і психологи у пошуку ефективних шляхів подолання»

27.03.2024 року Людмила ЛУЗАН, проректорка з навчальної роботи, Ольга ГЕЗЕЙ, старша викладачка кафедри методики дошкільної та початкової освіти, Інна СЕРЕДА, учителька української мови та літератури КЗ «Смирнівський ліцей» Лозівської міської ради Харківської області, Дмитро МОСКОВЧЕНКО, т.в.о. директора КЗ «Самійлівський ліцей Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області» взяли участь у дискусійній панелі, організованій наукової установою «Інститут модернізаціі змісту освіти» з теми  «Освітні втрати: вчителі і психологи у пошуку ефективних шляхів подолання», що проходила у рамках роботи п’ятнадцятої міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2024».

Ольга ГЕЗЕЙ виступила з повідомленням «Подолання навчальних втрат з математики у початковій школі». Представила систему роботи із зазначеного питання: вектори подолання освітніх втрат з математики, проведення регіонального моніторингу учнів 5 класів (за результатами навчання у початковій школі, математична освітня галузь), висвітила тематику та зміст курсів підвищення кваліфікації: «Освітні втрати в початковій школі: практичні кроки для їх подолання», «Професійні компетентності вчителя початкових класів для подолання навчальних втрат з математики», ознайомила з виданнями «Діагностувальні роботи з математики. 3-4 класи (за підручником Н. Листопад): навчально-методичний  посібник / Ольга Михайлівна Гезей; за заг. ред. Л. Д. Покроєвої. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2023. – 127 с.», «Діагностувальні роботи з математики. 3-4 класи (за підручником С. Скворцової, О. Онопрієнко): навчально-методичний посібник / О.М. Гезей; за заг. ред. Л.Д. Покроєвої. –Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2022. – 109 с.».

Інна СЕРЕДА поділилася досвідом роботи Лозівської громади щодо подолання освітніх втрат учнів з мовно-літературної освітньої галузі, акцентувала увагу на проєктній діяльності та партнерстві в закладах освіти, розкрила шляхи, які дають можливість долати зазначені виклики. Учителька поділилася ефективними стратегіями, завдяки яким здобувачі освіти 5 класу мають змогу надолужувати навчальні втрати з української мови.

Дмитро МОСКОВЧЕНКО висвітлив тему «Моніторинг освітніх втрат і їх подолання як актуальне завдання Нової української школи в умовах її розбудови». У своєму виступі він проаналізував причини навчальних втрат і розривів, розкрив дії вчителя щодо діагностики навчальних втрат здобувачів освіти, поділився досвідом застосування інтерактивних вправ на уроках фізичної культури в 5-6 класах, а саме дошки Padlet, як одного із засобів організації освітнього процесу щодо  надолуження навчальних втрат.