Close
80 років – Харківська академія неперервної освіти – 1939-2019 р.р.

Тренінг «Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: професійний підхід»

28 лютого 2019 року Ресурсним центром з підтримки інклюзивної освіти було проведено тренінг для директорів інклюзивно-ресурсних центрів «Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: професійний підхід» у межах Методичного марафону «Інклюзивна освіта: крокуємо разом».

Під час тренінгу директори інклюзивно-ресурсних центрів ознайомилися з нормативним забезпеченням інклюзивної освіти, програмовим забезпеченням закладів дошкільної освіти, основними аспектами реалізації Концепції «Нова українська школа» в початковій школі, особливостями організації освітнього процесу в спеціальній школі; розглянули особливості та порядок здійснення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини з особливими потребами працівниками ІРЦ; обговорили актуальні питання співпраці та взаємодії інклюзивно-ресурсного центру із спеціальними закладами та закладами дошкільної та загальної середньої освіти.

Слухачі тренінгу одержали практичні навички щодо оформлення висновку комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

У заході взяли участь 30 педагогічних працівників.