Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року)

Тематична вебконсультація «Методичні аспекти формування навичок здорового способу життя в учнів 5-х класів в умовах Нової української школи»

Центром практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя підготовлено матеріали тематичної вебконсультації за темою «Методичні аспекти формування навичок здорового способу життя в учнів 5-х класів в умовах Нової української школи» (в межах ХАБу «Здорова школа» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030»). Вебконсультація проводиться в асинхронному форматі. 26 серпня 2022 року відкрито доступ до матеріалів за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/15o1vtpdtADHIoQ2lprodkjsEYl-73ynD?usp=sharing, з якими можна ознайомитися до 26 вересня 2022 року.

Адресна категорія: педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти (класні керівники).

 

Зміст тематичної вебконсультації спрямовано на підвищення фахової компетентності педагогічних працівників щодо формування культури здоров’я, екології здоров’я, цілісної (холістичної) формули здорового способу життя, а також здатність вносити зміни в довкілля, спосіб власного життя та оточуючих людей, використовуючи та поєднуючи оптимальні методи навчання і виховання та вміння прогнозувати очікуваний результат.

 

Зміст кейсу:

  1. Презентація Бандури В.В., методиста Центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя, за темою «Методичні аспекти формування навичок здорового способу життя в учнів 5-х класів в умовах Нової української школи».
  2. Презентація Бандури В.В., методиста Центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя, за темою «Інтерактивні методи роботи під час годин спілкування в 5-х класах в умовах Нової української школи».
  3. Тестові завдання для перевірки засвоєного матеріалу за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1ZSSzVY8y3WAI_-sEd8dJ-LP8kpH5d94xDvCvKYNRZ3M/edit
  4. Рекомендації щодо опрацювання матеріалів кейсу.
  5. Перелік літератури й джерел для самостійного опрацювання.