Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації
(ІІ півріччя 2025 року)

Серпневі сесії професійних спільнот та тематичні відкриті локації в межах СЕРПНЕВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДЕКАДИ «Партнерство як інструмент забезпечення якості та успішного реформування освіти»

Відповідно до програми серпневої педагогічної декади «Партнерство як інструмент забезпечення якості та успішного реформування освіти» розміщуємо посилання на програми серпневих сесій професійних спільнот (для керівників ТМО педагогічних працівників різних категорій закладів освіти Харківської області) та тематичних відкритих локацій (для педагогічних працівників закладів загальної середньої, позашкільної та дошкільної освіти, фахівців ЦПРПП Харківської області, ВОМ м. Харкова та інших зацікавлених осіб). Для участі у заходах надаємо форму реєстрації, в якій буде вказано посилання на Zoom – конференцію.

з/п

Тема заходів,

категорія учасників

Посилання на програму заходу

Посилання на форму реєстрації для участі у заході

Серпневі сесії професійних спільнот

1.

Викладання української мови та літератури у вимірі нової оцінювальної парадигми (керівники ТМО вчителів української мови та літератури)

https://drive.google.com/file/d/1CM9wavSc_mcEOTwOG2pypmf1o-RVufXJ/view

https://docs.google.com/forms/d/13CL9ysJIROHRE62vaFzxg0gQuXYXklAORh9vHRpij_Y/viewform?edit_requested=true

2.

Як залучити батьків до освітнього процесу в сучасних умовах (керівники ТМО педагогів ЗДО)

https://drive.google.com/file/d/1O-Qb4CcSY7dJDHJLfAXJKms9qwrB2B3z/view?usp=sharing

https://forms.gle/Ygtnce5hGFbugwDk7

3.

Моделювання навчальної діяльності на уроках громадянської та історичної освітньої галузі (керівники ТМО вчителів історії, правознавства та громадянської освіти)

https://drive.google.com/file/d/1FiHA7AxFqU5lNwVZfK0cGZ6m01TQoMuG/view?usp=sharing

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdARwkPP5Jt3u9CKZp5QxnfO1Hh6m_3eTir8vuXtOzpLsYD3g/viewform?usp=sharing&ouid=117501459819381266603

4.

Від майстерні до кар’єри: урок технологій як професійний старт (керівники ТМО технологічної освітньої галузі)

https://drive.google.com/file/d/1mA8BdTnFzS9FdJ81vJbPK9v84YR715Du/view?usp=sharing

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfYq3AmvEIcOdaCNvEG1MHeYQJdnlJaLwFQcQfKa6zEBvkEBA/viewform?usp=sharing&ouid=105091823974585281936

5.

Мистецтво як простір творчості: інтегрований підхід у сучасній школі (керівники ТМО мистецької освітньої галузі)

https://drive.google.com/file/d/1Q4TnE306XtjOo3ihPzj1WEURI2FBARB-/view?usp=sharing

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeLnxZR8QCbqKpGfzrcEYHTq1vczM09HO2NyYPm-wAVX6-RkA/viewform?usp=sharing&ouid=105091823974585281936

6.

Формування й розвиток м’яких навичок учнівства на уроках зарубіжної літератури (керівники ТМО вчителів зарубіжної літератури)

https://drive.google.com/file/d/1BpIa_driUdF96L089N-15xi44-hF_Dqs/view?usp=sharing

https://docs.google.com/forms/d/1UMlHgF3iqnkF4B6env-Fj63xJaAk5rvLogtdrAL8NVM/edit

7.

Реалізація реформи НУШ у кризових умовах: рішення для початкової школи (керівники ТМО вчителів початкових класів)

https://drive.google.com/file/d/138o0SqatwGniE7tVEnyAxeLLzzwRBpJQ/view?usp=sharing

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSes5V8QMqWTzjc-Tv4LxVVTdDisnEkUZGDizhOBqk9cLsEM9g/viewform?usp=sharing&ouid=104613385369191951440

8.

Інформатична освіта в НУШ: практичні рішення для вчителів (керівники ТМО вчителів інформатики)

https://docs.google.com/document/d/1Flmln4FmZeKaRIX-3fxf3VsVmzUklvKO/edit?usp=sharing&ouid=106413631617130882491&rtpof=true&sd=true

https://forms.gle/XK2TUv4iaDfpYZHB9

9.

Практики успішної взаємодії у процесі виховання (керівники ТМО класних керівників)

https://drive.google.com/file/d/1VV-vYnV6q-rUxDysAc31bWhOQrHJgf_a/view?usp=sharing

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeZjosjBOgR7p66-TvYpW9YwpLJ1SZwcD1HHbtu5WGkFmry2w/closedform

10.

Сучасні моделі взаємодії на уроках фізичної культури (керівники ТМО вчителів фізичної культури)

https://drive.google.com/file/d/1vpgHDnJeVqqqst02tIfJElRvVUG2BISD/view?usp=sharing

https://forms.gle/9d3y8mQTRRqyfPxH6

11.

Особливості викладання хімії у 8 класі: інновації, ефективні інструменти та практики (керівники ТМО вчителів хімії)

https://drive.google.com/file/d/1LMveBSX4o6AwXtiT9yPlKTQMn2Pq9Quv/view?usp=sharing

https://forms.gle/pirCEhru7LzCJn8R7

12.

Новітні шляхи вивчення математики: мотивуємо, якісно навчаємо, плідно взаємодіємо (керівники ТМО вчителів математики)

https://drive.google.com/file/d/1pcnE9DHObu4-oRDUCPvUmmJjsH0H686-/view?usp=sharing

https://forms.gle/k2Wp48T54entMBZS7

13.

Ефективні практики викладання предмета «Захист України» в сучасних реаліях (керівники ТМО вчителів «Захист України»)

https://drive.google.com/file/d/1EGReWc9-_dQQKWtNOiSSznjkrUl6lKQG/view?usp=sharing

https://forms.gle/4FJxiWeRRHKen1mXA

14.

Навчання біології під час війни: новий стиль, нові підходи (керівники ТМО вчителів біології)

https://drive.google.com/file/d/1SsElkT-tRcH1lHDmCl0mvT9_EJ7jZPrW/view?usp=sharing

https://forms.gle/bG4QteqzmsJG1eoi9

15.

Сучасні підходи до моделювання навчальної діяльності на уроках географії (керівники ТМО вчителів географії)

https://drive.google.com/file/d/1RHprVTdOa54aTb1idvx87nZZFcx4C3L4/view?usp=sharing

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfY1x098-kgFQUJCoM95wL9cvMd8DmT3VfvB0pu6b7l0X_G5Q/viewform?usp=sharing&ouid=110943782422546316353

16.

Економічна освіта в НУШ: упровадження нового курсу «Підприємництво і фінансова грамотність» (керівники ТМО вчителів економіки)

https://drive.google.com/file/d/1B5d443bFfUFsFrZntjEc9hqxTq5lTjHD/view?usp=sharing

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeJZonr2CrIAl3P7VOul7h1uhKlvBWCm22K6seTRwxNgNmMXA/viewform?usp=sharing&ouid=110943782422546316353

17.

Забезпечуємо якість іншомовної освіти: можливості та перспективи (керівники ТМО вчителів іноземних мови)

https://drive.google.com/file/d/1C6ceUFxl_xiBO58KzuLozuRsQEDktxMr/view?usp=sharing

https://forms.gle/4ixJAMEBHbgkW6kH7

18.

Збереження ментального здоров’я учасників освітнього процесу: проблеми та досвід (керівники/координатори психологічних служб ТГ/районів м.Харкова, керівники МО ППС)

https://drive.google.com/file/d/1aYqdL2XVkEXfz9jZV3mVpNn4DNbgrlNa/view?usp=sharing

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeV6d_HbWCeDhpvkPxHruFhUI_C37uSmVhWzOdv63Y4oKvzCg/viewform?usp=sharing&ouid=117923247984545112738

19.

Інноваційні підходи в навчанні предметів соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі (керівники ТМО вчителів здоров’язбережувальної освітньої галузі)

https://drive.google.com/file/d/15vPIdE_8ys8XicwZnKp1qfzZcEecy4j0/view?usp=sharing

 

https://forms.gle/KVxAXzwcLWACeHz16

 

20.

Навчання фізики в умовах воєнного стану: стратегії та ресурси підтримки (керівники ТМО вчителів фізики та астрономії)

https://drive.google.com/file/d/1q4akLFJPy75nyuZJB6dwdZK7g4QldKsf/view?usp=sharing

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeqSgDFmxBMVAwo3wlgI3nhQajzEfXTywjCKSsTpOfou97X2A/viewform?usp=dialog

Тематичні відкриті локації

1.

Освітній хакатон «Інклюзія, викликана війною»

https://drive.google.com/file/d/1-MfBgHpBYtif89Fa1wzjQClgwaQHFIAv/view

https://docs.google.com/forms/d/1eIfgeeyO_25Teho0kXv9H4bejD6wp9KArBrgo7J_o7w/edit

2.

Панельна дискусія «Як забезпечити ефективність управління освітнім процесом ЗЗСО в сучасних умовах»

https://drive.google.com/file/d/18vEhPwO7aMcSQSWYPXW2Xz4ygZiXGXJo/view?usp=sharing

https://forms.gle/JndWiEtm7BuxeSFCA

3.

Педагогічний форсайт «Цифрова трансформація освіти»

https://docs.google.com/document/d/1xv6WKnUtz4uw7dh33neJ7TVAH4tF0Kt18zJ9Ejo7AWs/edit?usp=sharing

https://forms.gle/uzpP2NZAUHJ5BZxo6

4.

Освітній полілог «Школа як простір формування української національної ідентичності»

https://drive.google.com/file/d/11Crb0GgBvEnwoAtt5YzZJdty-UKTNVK4/view?usp=sharing

https://forms.gle/FYr1QX6znbKHQDk8A

5.

Путівник для педагога «Softs kills: розвиваємо навички майбутнього»

https://drive.google.com/file/d/1rv-Mkb-RVhx4zskHeRI_VldCPGJvK7fj/view?usp=sharing

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdP49WmSntoF17mMlR7ugl_tvHe_cbi7B74aA8HT2cJKxbk4Q/viewform?usp=sharing&ouid=110943782422546316353