Семінар-тренінг «Ключові уміння XXI століття: розвиток уміння моделювати ситуації, що потребують критичного мислення та розв’язування проблем»
Відповідно до плану роботи Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» 15 квітня 2021 року в межах регіонального освітнього проєкту «Моніторинг у сфері загальної середньої освіти в умовах розбудови сучасної української школи» Центром моніторингу якості освіти спільно з Центром методичної та аналітичної роботи проведено семінар-тренінг у форматі ZOOM-конференції для директорів, заступників директорів із навчально-виховної роботи, учителів української мови та літератури, математики, біології, географії, фізики, хімії пілотних закладів загальної середньої освіти за темою «Ключові уміння XXI століття: розвиток уміння моделювати ситуації, що потребують критичного мислення та розв’язування проблем».
Учасників заходу ознайомлено з ключовими уміннями ХХІ століття й процесами, пов’язаними з розвитком в учнів життєвих компетентностей, сутністю поняття критичного мислення та його роллю для формування життєвих компетентностей. Під час семінару-тренінгу проведена практична робота із розвитку вмінь ураховувати різні точки зору як однієї з основних рис критичного мислення та розв’язування проблем.
У заході взяли участь 35 педагогічних працівників Балаклійської, Люботинської, Мереф’янської, Оскільської, Пісочинської територіальних громад.