Розклади навчальних занять з 15.12.2022 року
Робочі програми навчальних занять курсів підвищення кваліфікації (терміни навчання – 15.12 – 28.12.2022):
-
- за освітньою програмою з теми «Керівник Нової української школи» (куратор Смирнова М.Є.);
-
- за освітньою програмою з теми «Технології дистанційного навчання української мови і літератури» (куратор Дегтярьова Г.А.);
-
- за освітньою програмою з теми «Особливості організації дистанційного навчання англійської мови» (куратор Водолажченко Н.А.);
-
- за освітньою програмою з теми «Практика використання сучасних освітніх технологій навчання історії в дистанційному форматі» (куратор Китиченко С.О.);
-
- за освітньою програмою з теми «Формування в учнів ключових та предметних компетентностей з географії відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти» (куратор Грінченко О.І.);
-
- за освітньою програмою з теми «Реалізація змісту модельних програм інтегрованого курсу “Пізнаємо природу” природничої освітньої галузі у 5-6 класах» (куратор Дронова В.М.);
-
- за освітньою програмою з теми «Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів як ресурс підвищення якості освіти» (куратор Гезей О.М.);
-
- за освітньою програмо з теми «Сучасні освітні тренди в дошкільній освіті» (куратор Коченгіна М.В.).
Робочі програми навчальних занять тематичних спецкурсів (терміни навчання – 15.12 – 28.12.2022):
-
- «Удосконалення навичок педагогів щодо володіння українською мовою як засобом успішної комунікації» (куратор Андронова Л.Г.);
-
- «Профілактика дитячого травматизму: організаційно-методичні кейси вчителя» (куратор Астахова М.С.);
-
- «Актуальні питання роботи асистента вчителя ЗЗСО в умовах дистанційного навчання» (куратор Колісник О.В.);
-
- «Критично мислити – ефективно діяти» (куратор Сіваченко І.Г.);
-
- «НУШ: інтеграція предметів образотворче мистецтво та трудове навчання» (куратор Чуркіна В.Г.);
-
- «Методики формування в здобувачів початкової освіти вмінь працювати з інформаційними текстами» (куратор Коченгіна М.В.);
-
- «Створення безпечних і нешкідливих умов праці в закладі дошкільної освіти в складних умовах» (куратор Нечай О.М.);
-
- «Використання гри для набуття молодшими школярами ключових компетентностей» (куратор Сосницька Н.П.);
-
- «Цифровий простір навчання природничо-математичних дисциплін» (куратор Свєтлична О.С.);
-
- «Основи алгоритмізації та програмування» (куратор Василенко Ю.М.);
-
- «Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури» (куратор Волкова І.В.);
-
- «Педагогіка партнерства та академічна доброчесність: взаємозв’язок в НУШ» (куратор Вороніна Г.Л.).