Результати тестування учнів 9 класів з читання, математики, природничих дисциплін
Відповідно до регіонального освітнього проєкту «Моніторинг навчальних втрат і розривів у системі загальної середньої освіти Харківської області» з 13 по 22 лютого 2024 року Центром моніторингу якості освіти проведено регіональне моніторингове дослідження розвитку ключових компетентностей учнів у базовій школі, у якому взяли участь 4 600 дев’ятикласників із 182 закладів загальної середньої освіти Харківської області.
У межах дослідження здійснено тестування учнів 9 класів з читання, математики, природничих дисциплін за завданнями PISA.
Результати тестування узагальнено та проаналізовано.
Пропонуємо ознайомитися з результатами тестування за покликаннями:
- читання – https://drive.google.com/file/d/1Txazw3XkS3VD4JobAH5Et7W4tFzMiHbK/view?usp=sharing
- математика – https://drive.google.com/file/d/1CcVaPdA3Xs93dTqCdqGGCl6Yj46Eqjso/view?usp=sharing
- природничі дисципліни – https://drive.google.com/file/d/1N9N01UeFd2QgKwTT9A2-DUYYJIfi1gDr/view?usp=sharing
Рекомендуємо використати ці матеріали для аналізу результатів тестування в закладах загальної середньої освіти-учасниках моніторингу порівняно з показниками по області, а також для організації в закладах освіти, територіальних громадах роботи щодо подолання навчальних розривів.