Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації
(І півріччя 2025 року)

Результати дослідження чинників, що впливають на розвиток в учнів початкової школи окремих ключових компетентностей

Комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» з 17 по 27 вересня 2024 року відповідно до регіонального освітнього проєкту «Моніторинг навчальних втрат і розривів у системі загальної середньої освіти Харківської області» було проведено регіональне моніторингове дослідження якості початкової освіти, що включало анкетування учнів 5 класів та вчителів початкової школи, які їх навчали у 2023/2024 навчальному році.

В анкетуванні взяли участь понад 4,6 тис. учнів 5 класів та 248 педагогів із 189 закладів загальної середньої освіти.

За результатами анкетування здійснено аналіз впливу чинників на розвиток учнів 5 класів за підсумками навчання в початковій школі уміння читати з розумінням, математичної компетентності та компетентності в галузі природничих наук.

Пропонуємо ознайомитися з відповідними аналітичними матеріалами.

Результати анкетування вчителів початкової школи: https://drive.google.com/file/d/17o1px1KDdSClacPYqnxo6cg27tT0fHoS/view?usp=sharing

Результати анкетування учнів 5 класів: https://drive.google.com/file/d/1lLQzFhQSR_RSORueiGV2zHrloWyyjpdW/view?usp=sharing

Результати виконання учнями 5 класів завдань з читання, математики, предметів природничої освітньої галузі у залежності від їх відповідей на запитання анкети: https://drive.google.com/file/d/1FsBgdTcac92UheJ5VnplI9jE6lMtu0Iv/view?usp=sharing

Запропоновані аналітичні матеріали можуть бути використані у закладах загальної середньої освіти для організації роботи щодо подолання втрат і розривів у розвитку в учнів уміння читати з розумінням, математичної компетентності та компетентності в галузі природничих наук.