
Результати анкетування вчителів та учнів 9 класів
Центром моніторингу якості освіти здійснено аналіз результатів анкетування вчителів та учнів 9 класів, що проводилося з 11 по 21 лютого 2025 року в межах регіонального моніторингового дослідження розвитку ключових компетентностей учнів у базовій школі відповідно до регіонального освітнього проєкту «Моніторинг навчальних втрат і розривів у системі загальної середньої освіти Харківської області».
Мета анкетування полягала у вивченні факторів, що впливають на розвиток в учнів 9 класів читацької, математичної компетентностей та компетентності в галузі природничих наук.
В анкетуванні взяли участь 205 учителів української мови та літератури (91 – міста Харкова), 196 – математики (82 – міста Харкова), 611 – біології, географії, фізики, хімії (223 – міста Харкова), 4 045 учнів 9 класів з української мови (2 016 – міста Харкова), 4 056 – з математики (2 006 – міста Харкова), 3 938 – з природничих дисциплін (1 960 – міста Харкова).
Ознайомитися з відповідними аналітичними матеріалами можна за покликаннями:
- читання – https://drive.google.com/file/d/1bdpikyc6axARHskoCw28g-3Ki8EVq04Y/view?usp=sharing
- математика – https://drive.google.com/file/d/1ys76wvMsLTeJ7eDP1r0kF3snnWFOjP_H/view?usp=sharing
- природничі дисципліни – https://drive.google.com/file/d/1b8OvUL8U6SEp7_3IE3ifrVQJXx7O1bva/view?usp=sharing
Пропонуємо використати ці матеріали у закладах загальної середньої освіти для розвитку в учнів базової школи читацької, математичної компетентностей та компетентності у галузі природничих наук.