Результати аналізу особливостей підготовки учнів 11 класів до НМТ в сучасних умовах
Відповідно до регіонального освітнього проєкту «Моніторинг навчальних втрат і розривів у системі загальної середньої освіти Харківської області» у межах регіонального моніторингового дослідження готовності учнів 11 класів до вступних випробувань з 05 по 14 березня 2024 року Центром моніторингу якості освіти проведено анкетування, у якому взяли участь 3 256 учнів 11 класів та 459 учителів української мови та літератури, математики, історії України з 149 закладів загальної середньої освіти Харківської області.
Мета анкетування полягала у вивченні особливостей підготовки одинадцятикласників до НМТ в сучасних умовах.
Результати тестування узагальнено та проаналізовано.
Пропонуємо ознайомитися з відповідними аналітичними матеріалами за покликаннями:
- українська мова – https://drive.google.com/file/d/15Go51ziuSJjoPv9tyEwC5-5LMzSD_8YH/view?usp=sharing
- математика – https://drive.google.com/file/d/1febikZbC3ZqciWJ7yKBVMBSuu1QzfKN_/view?usp=sharing
- історія України – https://drive.google.com/file/d/125uOeHj6KjRT8Gz09YXKmDkqK-3ubYIq/view?usp=sharing
Рекомендуємо використати ці матеріали у закладах загальної середньої освіти для визначення шляхів підвищення якості підготовки учнів до НМТ з української мови, математики, історії України.