Результати аналізу діяльності вчителів щодо розвитку читацької, математичної компетентностей та компетентності в галузі природничих наук учнів у базовій школі
Відповідно до регіонального освітнього проєкту «Моніторинг навчальних втрат і розривів у системі загальної середньої освіти Харківської області» у межах регіонального моніторингового дослідження розвитку ключових компетентностей учнів у базовій школі з 13 по 23 лютого 2024 року Центром моніторингу якості освіти проведено анкетування, у якому взяли участь 4 600 учнів 9 класів та 1 064 учителі української мови та літератури, математики, біології, географії, фізики, хімії з 182 закладів загальної середньої освіти Харківської області.
Мета анкетування полягала у вивченні діяльності вчителів щодо розвитку в учнів 9 класів читацької, математичної компетентностей та компетентності у галузі природничих наук.
Результати тестування узагальнено та проаналізовано.
Пропонуємо ознайомитися з відповідними аналітичними матеріалами за покликаннями:
- читання – https://drive.google.com/file/d/1KYbmfPB3z9wFVnQG6LC-dy2Dg0R0F9sr/view?usp=sharing
- математика – https://drive.google.com/file/d/1T6hNzljyKH80NKkuyAf4nxY1w9MDw4N9/view?usp=sharing
- природничі дисципліни – https://drive.google.com/file/d/1zbITP99yb_bfY0GwGCioZw2t67RrAlvl/view?usp=sharing
Рекомендуємо використати ці матеріали у закладах загальної середньої освіти для визначення шляхів підвищення якості діяльності вчителів щодо розвитку читацької, математичної компетентностей та компетентності у галузі природничих наук.