Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року) Канал зв’язку
для батьків першокласників

Результати аналізу діяльності вчителів щодо розвитку читацької, математичної компетентностей та компетентності в галузі природничих наук учнів у базовій школі

Відповідно до регіонального освітнього проєкту «Моніторинг навчальних втрат і розривів у системі загальної середньої освіти Харківської області» у межах регіонального моніторингового дослідження розвитку ключових компетентностей учнів у базовій школі з 13 по 23 лютого 2024 року Центром моніторингу якості освіти проведено анкетування, у якому взяли участь 4 600 учнів 9 класів та 1 064 учителі української мови та літератури, математики, біології, географії, фізики, хімії з 182 закладів загальної середньої освіти Харківської області.

Мета анкетування полягала у вивченні діяльності вчителів щодо розвитку в учнів 9 класів читацької, математичної компетентностей та компетентності у галузі природничих наук.
Результати тестування узагальнено та проаналізовано.

Пропонуємо ознайомитися з відповідними аналітичними матеріалами за покликаннями:

Рекомендуємо використати ці матеріали у закладах загальної середньої освіти для визначення шляхів підвищення якості діяльності вчителів щодо розвитку читацької, математичної компетентностей та компетентності у галузі природничих наук.