Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року)

Результати аналізу діяльності вчителів щодо розвитку читацької, математичної компетентностей та компетентності в галузі природничих наук учнів у базовій школі

Відповідно до регіонального освітнього проєкту «Моніторинг навчальних втрат і розривів у системі загальної середньої освіти Харківської області» у межах регіонального моніторингового дослідження розвитку ключових компетентностей учнів у базовій школі з 13 по 23 лютого 2024 року Центром моніторингу якості освіти проведено анкетування, у якому взяли участь 4 600 учнів 9 класів та 1 064 учителі української мови та літератури, математики, біології, географії, фізики, хімії з 182 закладів загальної середньої освіти Харківської області.

Мета анкетування полягала у вивченні діяльності вчителів щодо розвитку в учнів 9 класів читацької, математичної компетентностей та компетентності у галузі природничих наук.
Результати тестування узагальнено та проаналізовано.

Пропонуємо ознайомитися з відповідними аналітичними матеріалами за покликаннями:

Рекомендуємо використати ці матеріали у закладах загальної середньої освіти для визначення шляхів підвищення якості діяльності вчителів щодо розвитку читацької, математичної компетентностей та компетентності у галузі природничих наук.