
Підсумки тематичних відкритих локацій у межах серпневої педагогічної декади «Партнерство як інструмент забезпечення якості та успішного реформування освіти»
21 серпня 2025 року, у другий день серпневої педагогічної декади «Партнерство як інструмент забезпечення якості та успішного реформування освіти»,
Комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» проведено 3 тематичні відкриті локації: панельна дискусія «Як забезпечити ефективність управління освітнім процесом ЗЗСО в сучасних умовах», освітній полілог «Школа як простір формування української національної ідентичності», путівник для педагога «Softs kills : розвиваємо навички майбутнього».
Мета науково-методичних заходів полягає у сприянні об’єднанню зусиль освітянського загалу територіальних громад Харківщини з питань забезпечення якості освіти на засадах партнерства, актуалізації спільних завдань щодо реалізації Концепції НУШ у 2025/2026 навчальному році.
Під час науково-методичних заходів актуалізовано нагальні питання формування системи управління розвитком НУШ у 2025/2026 навчальному році, професійного розвитку педагогів в умовах воєнного стану на засадах партнерства, сприяння формуванню академічної доброчесності учасників освітнього процесу як основного компонента розвитку внутрішньої системи забезпечення якості освіти НУШ, організації безпечного освітнього середовища в закладі освіти, формування української національної ідентичності.
Інтерактивний формат проведення заходів сприяв активному обміну думками щодо подальшої співпраці та дієвої підтримки педагогів.
Усього у методичних заходах другого дня серпневої педагогічної сесії взяли участь 636 осіб із усіх територіальних громад області та районів м. Харкова.
Матеріали всіх тематичних локацій будуть розміщені в групах професійних спільнот.