Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації (ІІ півріччя 2024 року) Канал зв’язку
для батьків першокласників

Підсумки проведення методичного мосту «Діяльнісний підхід як основа організації освітнього процесу з української мови та літератури в 5 класі НУШ. Наука →методика → практика»

26.08.2022 року фахівцями КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» за участі Маленко О.О., доктора філологічних наук, професора, завідувача кафедри українознавства та лінгводидактики ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, у форматі Zoom-конференції було проведено методичний міст за темою «Діяльнісний підхід як основа організації освітнього процесу з української мови та літератури в 5 класі НУШ. Наука →методика → практика» для керівників територіальних методичних об’єднань, учителів української мови і літератури закладів загальної середньої освіти Харківської області.

У ході заходу актуалізовано питання нових тенденцій освіти в умовах Нової української школи щодо основних напрямів опрацювання нових модельних програм, використання діяльнісного підходу на сучасному уроці як засобу формування ключових компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти, упровадження інноваційних форм і методів навчання, а також запропоновано оригінальні ідеї вирішення педагогічних проблем.

Під час інтерактивного спілкування «Коло ідей» педагоги активно долучилися до співпраці з методистами й науковцями, висуваючи цікаві ідеї щодо використання діяльнісного підходу у процесі моделювання уроків української мови та літератури.

 

У заході взяли участь 70 осіб.

 

Пропонуємо ознайомитися з матеріалами заходу:

Презентація Румянцевої-Лахтіної О.О., методиста вищої категорії Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Методичний міст. Зміни в програмах мовно-літературної освітньої галузі 2022/2023 навчального року»:

https://docs.google.com/presentation/d/1TGS2hf0R4SS1bLnLpglz9YHFXye3onUi/edit?usp=sharing&ouid=105913961620221704017&rtpof=true&sd=true

 

Презентація Маленко О.О., доктора філологічних наук, професора, завідувача кафедри українознавства та лінгводидактики ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, за темою «Формування комунікативних навичок учнів у процесі опанування лінгвістичної теорії: діяльнісний підхід (НУШ: 5-6 класи)»:

 https://drive.google.com/file/d/1U7ZPyoh2i6ttm6lY0EaNfq1ELoyIuj-J/view?usp=sharing

 

Презентація Лузан Л.О., доцента кафедри методики навчання мов і літератури, кандидата педагогічних наук, за темою «Діяльнісний підхід як основа Державного стандарту базової середньої освіти: методичний дайджест»:

 https://docs.google.com/presentation/d/19SM6ODCWGEZwHv5nrGTJKfHj-X1-SgKj/edit?usp=sharing&ouid=105913961620221704017&rtpof=true&sd=true

 

Презентація Румянцевої-Лахтіної О.О., методиста вищої категорії Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Використання діяльнісного підходу на уроках української літератури в контексті нових модельних програм як засобу формування ключових компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти (практичний аспект)»:

https://docs.google.com/presentation/d/1nkL8aR-XFlQCLZDqJoMkOr8UMuHYyhaD/edit?usp=sharing&ouid=105913961620221704017&rtpof=true&sd=true