Підсумки проведення вебінару «Підготовка вчителів української мови та літератури до участі в І турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2024»: важливі акценти»
25.10.2023 фахівцями КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» в межах ХАБів «Якісна освіта» та «Професійний розвиток педагога» регіонального проєкту підвищення якості освіти «Освітній технопарк Харківщини – 2030» було проведено інструктивно-методичний вебінар «Підготовка вчителів української мови та літератури до участі в І турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2024»: важливі акценти» для вчителів української мови та літератури – учасників І туру Конкурсу (у форматі Zoom-конференції).
На початку заходу із вітальним словом до учасників вебінару звернулися Большукіна Аліна Вячеславівна, завідувач Центру громадянського виховання, кандидат педагогічних наук, і Посмітна Юлія Анатоліївна, завідувач Центру методичної та аналітичної роботи.
Під час інструктивно-методичного вебінару було розглянуто умови та порядок проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2024» у номінації «Українська мова та література», зокрема нововведення 2024 року. Також педагогам, окрім організаційно-методичних рекомендації щодо їх участі в І турі конкурсу, надано детальні рекомендації щодо якісної підготовки до всіх конкурсних випробувань, зокрема тестування, написання есею, аналізу ліричного твору, проведення уроку та прикладної майстерки у формі вебінару.
У якості доповідача-стейкхолдера в заході взяла участь професор кафедри української і зарубіжної літератури та методики навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі, доктор педагогічних наук, кандидат філологічних наук, професор, учитель-методист, автор 270 публікацій, 12 одноосібних книжок і статей та книжок у співавторстві (зокрема й у царині методики навчання літератури), член журі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» Токмань Ганна Леонідівна, яка ознайомила вчителів української мови та літератури з методикою текстуального аналізу ліричного твору, що сприяло розвитку методичної компетентності педагогів щодо аналізу поезії як одного з найскладніших конкурсних випробувань.
У заході взяли участь 37 учителів української мови та літератури, які зареєструвалися для участі у І турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024».
Пропонуємо ознайомитися з матеріалами вебінару всіх охочих:
- Презентація Галушко Н.А., методистки першої категорії Центру громадянського виховання за темою ««Оновлені умови Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2024». Організаційно-методичні аспекти проведення І туру конкурсу»:
https://docs.google.com/presentation/d/1Nl5knin-UcwxSYzW9jFSwXDqAqarPD7U/edit#slide=id.p10
- Презентація Токмань Г.Л., професора кафедри української і зарубіжної літератури та методики навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі, доктора педагогічних наук, кандидата філологічних наук, професора, учителя-методиста, члена журі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2024» за темою «Текстуальний аналіз ліричного твору»:
- Покликання на презентаційне відео Токмань Г.Л. «Ганна Токмань читає улюблені поезії про Україну та розмірковує про них»:
https://www.youtube.com/watch?v=bB7w0frdCKw
- Презентація Радченко Ю.В., методистки вищої категорії Центру методичної та аналітичної роботи, члена журі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2024», за темою «Методичні рекомендації щодо якісної підготовки до конкурсних випробувань (тестування, написання есею, проведення уроку та прикладної майстерки у формі вебінару)»: