Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації
(І півріччя 2025 року)

Підсумки проведення вебсемінару для вчителів зарубіжної літератури

19 грудня 2024 року фахівцями КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» в межах хабу «Якісна освіта» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030» та воркшопу для вчителів зарубіжної літератури «Використання методу компаративного аналізу художніх текстів на уроках зарубіжної літератури» було проведено завершальний вебсемінар за темою «Застосування інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури: урок компаративного аналізу» (у форматі ZOOM-конференції).

Під час проведення заходу педагогів було ознайомлено із різними підходами щодо використання компаративного аналізу тексту засобами міжпредметної, тематичної, міжгалузевої інтеграції, із принципами моделювання сучасного уроку зарубіжної літератури на засадах використання інноваційних методів, технологій і вправ, що включають компаративний аналіз тексту.

У процесі практичної роботи, яка окреслювала використання цифрових інструментів (дошки Lino it, платформи Wordwall, Wordart), учителі активно працювали колективно і в групах. Окрім того, було запропоновано здійснити компаративний аналіз поезій української і французької літератур, що передбачав створення компетентнісно орієнтованих завдань і кооперативну-групову форму роботи з використанням гугл-презентації.

Отже, під час проведення вебсемінару учителі зарубіжної літератури, учасники воркшопу, актуалізували знання щодо використання компаративного аналізу художнього тексту як методу міжпредметної і тематичної інтеграції на уроках зарубіжної літератури, опрацювали практичні завдання стосовно використання цього методу навчання на сучасному уроці зарубіжної літератури.

У заході взяли участь 43 особи.

Учасникам вебсемінару, десятьом особам, було надано індивідуальні консультації з наступних питань:

  • Які види робіт необхідно використовувати, щоб оцінити групу результатів «дослідження мовлення»?
  • Якою шкалою оцінювання варто користуватися під час створення комплексної підсумкової роботи;
  • Чи варто під час порівняльних досліджень використовувати стилістичний аналіз тексту?

Матеріали вебсемінару доступні за покликанням: https://drive.google.com/drive/folders/1CIvTLas04nvhTypFO6pClUON3NvuSZo3?usp=sharing