
Підсумки методичних сесій професійних спільнот педагогів НУШ у межах серпневої педагогічної декади «Партнерство як інструмент забезпечення якості та успішного реформування освіти»
20 серпня 2025 року Комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» розпочато проведення серпневої педагогічної декади «Партнерство як інструмент забезпечення якості та успішного реформування освіти».
Мета науково-методичних заходів педагогічної декади полягає у консолідації зусиль органів управління освіти, методичних служб, педагогічних колективів закладів освіти Харківщини щодо забезпечення якості освіти на засадах партнерства.
Стартувала педагогічна декада з проведення 19 методичних сесій для лідерів професійних спільнот педагогічних працівників різних категорій закладів освіти Харківської області, у межах яких актуалізовано спільні завдання щодо реалізації Концепції НУШ у 2025/2026 навчальному році.
Під час науково-методичних заходів розглядалися нагальні питання організації освітнього процесу: сучасні підходи до моделювання навчальної діяльності, реалізація інтегрованого підходу НУШ, цифровізація освітнього простору, викладання у вимірі нової оцінювальної парадигми, збереження ментального здоров’я учасників освітнього процесу.
У межах заходів проведено інтерактивні форми роботи, до яких активно долучалися учасники, які мали можливість ознайомитися з кращими практиками педагогів-майстрів Харківщини, обмінятися досвідом, обговорити актуальні питання, отримати індивідуальну допомогу.
За підсумками роботи учасники професійних спільнот намітили шляхи подальшої взаємодії з метою методичної підтримки педагогів Харківщини щодо забезпечення якості освіти.
Усього у методичних заходах узяли участь 1247 осіб з усіх територіальних громад області та районів м. Харкова..
Матеріали усіх професійних сесій будуть розміщені в групах професійних спільнот.