Close
Дистанційна освіта
Харківської академії неперервної освіти
Реєстрація на курси підвищення кваліфікації
(І півріччя 2025 року)

Підсумки Всеукраїнської науково-практичної конференції «Реалізація цілей сталого розвитку у контексті концептуальних перетворень освітньої системи України»

Комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» на виконання Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року проведено в дистанційному форматі 19 та 20 грудня 2024 року Всеукраїнську науково-практичну конференцію з теми «Реалізація цілей сталого розвитку у контексті концептуальних перетворень освітньої системи України».

Партнерами конференції Харківської академії неперервної освіти були Державна установа «Український інститут розвитку освіти», Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди та Харківський національний університет імені В.Н. Каразінa.

Метою конференції була популяризація ефективних форм, технологій, методик та засобів навчання, що застосовуються для реалізації цілей сталого розвитку у контексті концептуальних перетворень освітньої системи України.

Тематика наукових доповідей учасників конференції була різноманітною і включала питання формування екологічної компетентності у здобувачів освіти покоління «альфа» на уроках історії України в умовах Нової української школи, освітню інтеграцію мистецтв як інструмент реалізації цілей сталого розвитку, соціально-емоційне та етичне навчання дорослих, профілактику травматизму як базис реалізації цілей сталого розвитку, інтеграцію питань сталого розвитку в зміст шкільної географічної освіти та формування в учнів екологічної компетентності, педагогічні умови формування в учнів 5-9 класів компетентності з фінансової грамотності для досягнення цілей сталого розвитку з підвищення якості життя.

Конференція об’єднала однодумців у справі реалізації цілей сталого розвитку. У роботі конференції взяли участь науковці, науково-педагогічні працівники та педагоги-практики Харківської, Київської, Полтавської, Сумської, Херсонської та Миколаївської областей.

Запрошуємо всіх зацікавлених до ознайомлення з науковими доповідями та матеріалами секційних засідань конференції за цим покликанням https://drive.google.com/drive/folders/1DQ-F-oJ_4ApL_eUe-pP180Skg-YwtWL5?usp=sharing